صحبت‌های اکبرعبدی و دانیال عبادی به سخنان قاطع رهبری با آل سعود

اشتراک گذاری :

نودی ها :  اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فاجعه منا گفت: دولت عربستان و وهابی های ساکن در آنجا از ایرانی ها خوش شان نمی آید، خاطرم هست که در سال ۶۶ مادرم به سفر حج رفته بود که در جریان پرتاب گاز اشک آور در مکه تا دو سال تارهای صوتی او دچار اختلال شده بود و قادر به صحبت کردن نبود این حوادث در تاریخ حج سابقه طولانی دارد به طوری که آنها بی کفایتی خود را ثابت کردند.
وی افزود: در سفر خودم به مکه نیز شاهد بد رفتاری آنها با ایرانی ها بودم که این نشان دهنده تنفر آنها از ما ایرانی ها بود.
وی ادامه داد: چند روز پیش نیز متوجه شدم که یکی از امام جمعه آنها فتوایی علیه شیعیان داده و گفته تمام شیعه های مصر، عراق و به خصوص ایران را بکشید، شما توجه داشته باشید که یک امام جمعه درتریبون نماز جمعه چنین اظهارات سخیفی را ابراز می کند.
عبدی عنوان کرد: در فاجعه منا عربستانی ها، ایرانی ها را علت وقوع این فاجعه عنوان کردند اما می خواهم بگویم که چرا حتی یک فریم فیلم از حضور ایرانی ها در وقوع این فاجعه را نشان ندادند قدر مسلم اگر ایرانیها در این موضوع دخیل بودند آنها به طور مرتب فیلم آن را پخش می کردند.
این بازیگر با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به دولت عربستان عنوان کرد: هشدار مقام معظم رهبری بسیار تاثیر گذار و به موقع بود و باعث شد که تکلیف پیکرهای پاک حجاج ایرانی روشن شود و به خاک وطن بازگردند.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه به موقع صحبت می کنند و این حرکت بسیار خوبی است.

 

پیشتر دانیال عبادی دیگر بازیگر سینما درباره فرمایشات رهبری گفته بود: در هر کشوری وقتی یک مقام ارشد نسبت به یک موضوعی واکنش نشان می دهد بازخوردهای متفاوتی دارد چنانچه در این فاجعه هم دیدیم که تا وقتی مقام معظم رهبری نسبت به آن واکنش نشان نداده بودند مسئولان عربستانی حاضر به همکاری با ایران نبودند و با سخنان مقام معظم رهبری مسئولان عربستانی ترسیدند و به صورت فوری پیکرهای پاک حجاج ما را تحویل دادند و باید بگویم که سخنان  ایشان بسیار تأثیر گذار بود.

جام نیوز از میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله فینالیست خندوانه

د اکتبر 12 , 2015
به نام خدا – بخش سرگرمی نودیها – با رای مردم و با پایان رای گیری که دیشب بود مهران غفوریان با فاصله اندکی که کمتر از ۵۰۰ رای بود جواد رضویان را پشت سر گذاشت و به فینال خدوانه رفت و قرار است با امیر مهدی ژوله فینال را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...