صحبتهای جالب رسایی با شمخانی در کمیسیون برجام + عکس

اشتراک گذاری :
نودیها : حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دریابان شمخانی امروز میهمان کمیسیون برجام بود. این سردار سفیدپوش شاید بیشتر از یک ربع حرف نزد، آن هم تاکید داشت که وارد متن برجام نشود و ضرورتی برای صحبت ایشان در برابر محتوای برجام نیست! درپاسخ به سؤالات نمایندگان هم به بیان کلیات اکتفا کرد.
آقای بروجردی که دیروز از جلیلی درباره نظرنهایی شورای عالی امنیت ملی پرسیده بود و جلیلی هم در پاسخ گفت که دبیر و رییس، نظرات شورا را اعلام می کنند، امروز وقتی این وضع را دید، ترجیح داد اصلا سؤالش را مطرح نکند! (ای کاش می پرسید)
من فقط دو نکته پرسیدم. پرسیدم آیا شورای عالی امنیت ملی درباره پرداختن و نقد رسانه ها درباره توافقنامه هسته ای مصوبه محدود کننده ای داشته که بر اساس آن مصوبه، وزارت ارشاد به کیهان، وطن و رجانیوز تذکر داده اند و ۹ دی را توقیف کرده اند و همچنین پرسیدم، روزنه های نفوذ در متن برجام که رهبرى نگران آن هستند از نظر شورای عالی امنیت ملی بررسی شده؟
پاسخ ها در سکوت و سخنان دریادار مشخص بود. شورای عالی امنیت ملی از هیچ رسانه ای شکایت نکرده و روزنه های نفوذ باید شناسایی شود. همین!
گفتم: ظاهرا آقای شمخانی دچار یک دوگانگی شده اند. از طرفی وجدان ایشان اجازه نمی دهد متن برجام را تایید کند، چون نمی تواند و میداند در آن چه مشکلات بزرگی است، از طرفی هم نمیتواند به راحتی حرف دلشان را که بر خلاف قرائت دولت از برجام است، بزند. گفتم: آقای دریابان حق دارید، چون شما خون شهدا را در جبهه ها دیده اید. اگر شما هم از دوره دیپلم تا دانشگاه و دوره سربازی و دوره دفاع مقدس و تا چند سال قبل در آمریکا اقامت داشتید، امروز به راحتی از این متن پر از اشکالات حقوقی و امنیتی دفاع میکردید.
امیدوارم جلسات آقای جلیلی خصوصا و جلسات دیگر با کمیسیون برجام نیز از سیما پخش شود. نمی دانم چرا جلسه جلیلی پخش نمیشود؟ چه کسی مانع است؟
پ ن: امروز برخی از رسانه های اصلاح طلب و مدافع آمریکا باز از حضور بنده و چند همکار دیگر در جلسات کمیسیون برجام اظهار دلواپسی کرده اند و خواستار منع حضور ما شده اند! جالب است همان هایی که برای نمایندگان خائن مجلس ششم که الان به سرویس های خارجی پناهنده شده اند، حق هر کاری را قائل بودند، امروز نگران حضور قانونی یک طلبه و چند نفر که نماینده مردم هستند، در کمیسیون برجام شده اند!؟ با صدای رسا به شما رسانه های بزک کننده آمریکا و اربابان داخلی و خارجی تان میگویم: از ما و حضور ما در مجلس و کمیسیون برجام و دیگر بزنگاه ها عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پس از ۴ روز عامل قتل جوان ۱۸ساله دستگیر شد

چ سپتامبر 9 , 2015
هفته گذشته یک مورد درگیری خونین در روستای علی‌آباد برازجان رخ داد که مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند جوانی ۱۸ ساله بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده است. کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با اطلاعات پلیسی خود به ۵ جوان با رده سنی ۲۰ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...