صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید

اشتراک گذاری :

نودیها:آب نارگیل نوشیدنی است که این روزها زیاد از خواص و توصیه به مصرف آن صحبت می شود.

آب نارگیل نوشیدنی است که این روزها زیاد از خواص و توصیه به مصرف آن صحبت می شود. تولید کننده ها هم دست به کار شده اند و فرآورده هایی را تولید کرده اند تا هر موقع از سال بتوان به آن دسترسی داشت.

اگر فصل نارگیل باشد چه بهتر که از تازه آن استفاده کنیم و در مواقعی که دسترسی به تازه اش نداریم کمی به سراغ محصولات موجود در بازار برویم.

به شما پیشنهاد می کنیم حتما آب نارگیل را به دلیل فواید زیر صبح ناشتا میل کنید.

آب رسانی بدن

بدن برای انجام فعالیت های حیاتی به الکترولیت نیاز دارد تا ضربان قلب منظم شود و تبادل مواد بین سلول ها و محیط اطراف به بهترین شکل انجام گیرد. تبادلی که باعث خروج مواد سمی و مضر از سلول ها شده و مواد غذایی را به آن ها می رساند. آب نارگیل به عنوان تنظیم کننده الکترولیت ها و pH خون عمل می کند.

پتاسیم

بدن به طور متوسط روزانه به ۳۰۰۰ میلی گرم پتاسیم (potassium)نیاز دارد. با خوردن یک فنجان آب نارگیل به راحتی ۶۰۰ میلی گرم از این نیاز به بدن می رسد. درست مثل این که یک موز بزرگ میل کرده باشید. یک موز متوسط حدود ۵۰۰ میلی گرم پتاسیم دارد.

نشاط

یکی دیگر از خواص آب نارگیل رفع خستگی بعد از یک شب زنده داری و بی خوابی است. اگر خیلی سرحال نیستید یا شب قبل را میهمانی بوده اید می توانید صبح ناشتا با نوشیدن یک فنجان آب نارگیل (Coconut juice)سرحال شوید.

انرژی

این آب درست مثل یک نوشابه انرژی زا عمل می کند. نوشابه های انرژی زا به دلیل وجود شکر بهتر است از رژیم غذایی حذف شود. به جای آن می توانید از آب نارگیل استفاده کنید. همچنین باعث می شود تمرکز مغز هم بیشتر شود.

چرا با کافئین؟

کافئین موجود در قهوه باعث رفع خستگی و افزایش سطح انرژی بدن می شود. ولی مشکل کافئین آن جاست که بدن را دهیدراته می کند. بنابراین اگر کمی آب نارگیل را همراه با قهوه خود بنوشید هم طعم جدیدی به آن داده اید و هم اثرات منفی دهیدراته کردن کافئین را از بین برده اید.

از آن جا که آب نارگیل حالت اسیدی بسیار کمی دارد به راحتی می توانید آن را صبح ناشتا روی معده خالی میل کنید. با این کار شما از فواید آن یک جا استفاده می کنید.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 61

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی کربلایی حسین طاهری یا حضرت عبدالعظیم(ع)

ش ژوئن 30 , 2018
دانلود عقیق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 61

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...