شیوع پدیده “دم درآوردن” انسانها بر اثر مصرف‌ “محصولات تراریخته”

اشتراک گذاری :

نودیها:برخی از عوارض مصرف “محصولات تراریخته” خود را به‌صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضای بدن نشان می‌دهد؛ طی سالیان اخیر، پدیده “دم درآوردن” در محدوده شبه قاره هند که سالها به کشت و مصرف محصولات تراریخته مبادرت دارند، بسیار فراوان شده است.

طی سالیان اخیر، جریانی در پی کاشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان بوده است و متاسفانه این جریان در بدنه دولت نیز نفوذ کرده‌‌اند.

افراد و مسئولانی که امروز به‌عنوان چهره‌های اصلی حامی کشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان شناخته می‌شوند تا به امروز به شگردها، لطایف‌الحیل و دروغهای مختلفی برای القای بی‌خطر بودن تولید و مصرف محصولات تراریخته متوسل شده‌اند در حالی کشت و مصرف این محصولات می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند.

تا به امروز مستندات متقنی در قالب تحقیقات مختلف منتشر شده مبنی بر اینکه محصولات تراریخته از عوامل اصلی شیوع سرطان و بیماری‌های گوارشی و کبدی است؛ اگر مردم از زیانهای مصرف محصولات تراریخته آگاه نشوند در سالهای آینده با افزایش انواع سرطان، بیماری کبدی، کلیوی، گوارشی روبه‌رو می‌شویم کما اینکه امروزه و پس از سالها کشت و مصرف این محصولات در برخی کشورها، عوارض این محصولات با افزایش تساعدی سرطان و بیماریهای رنگارنگ و عجیب در حال نمایان شدن است.

برخی از عوارض مصرف طولانی مدت محصولات دستکاری شده ژنتیکی، خود را به صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضا و جوارح بدن نشان می‌دهد که در ادامه به یک نمونه از این اختلالات ژنتیکی بر اثر مصرف محصولات تراریخته اشاره شده است.

طی سالیان اخیر، پدیده “دم درآوردن” در محدوده شبه قاره هند که سالهاست به کشت و مصرف محصولات تراریخته از جمله پنبه و سویای تراریخته مبادرت داردند، بسیار فراوان شده است:

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تکذیب عجیب و غریب یک خبر

ی دسامبر 17 , 2017
نودیها:یکی دو ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری، برای اولین بار این خبر در محافل خبری مطرح شد که قرار است رئیس کل بانک مرکزی تغییر کند. اما مهمتر از تغییر رئیس کل، این بود که چه کسی قرار است جای ولی الله سیف را در بانک مرکزی بگیرد؛ آنچه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...