شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

اشتراک گذاری :
نودیها:رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»
 
این رسانه آمریکایی اضافه کرد مقام‌های ایران دست کم ۳ بار رأی‌گیری را در بیش از ۶۳۰۰۰ مراکز اخذ رأی تمدید کردند. 
 
خبرگزاری رویترز نیز نوشت مسئولان ایرانی بعد از مشارکت بالای مردم در انتخاباتی با رقابت تنگاتنگ، شمارش آرا را آغاز کردند.
 
این رسانه انگلیسی نوشت که روزنامه‌های ایرانی از مشارکت مردم تقدیر کرده و تیترهایی مانند «پیروزی تاریخی برای ایرانیان» را انتخاب کردند.
 
شبکه خبری الجزیره نیز مانند دیگر رسانه‌ها به صف طولانی مردم برای رأی دادن اشاره کرده است 
 
روزنامه یواس‌ای تودی نوشته است: «در بیرون اماکن اخذ رأی در شمال و غرب تهران صف‌های طولانی در بیرون مراکز اخذ رأی تشکیل شد.»
 
همچنین روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت «ایرانی‌ها روز جمعه به اندازه‌ای در مراکز رأی‌گیری حاضر شدند که مقام‌های انتخاباتی، سه بار رأی‌گیری را تمدید کردند.» 
 باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

این برندهای کرم ضد آفتاب را در فصل تابستان نخرید

ش مه 20 , 2017
نودیها: در فصل گرم تابستان اشعه ماوراءبنفش خورشید بیشتر می شود و بر اساس توصیه متخصصان پوست و به منظور جلوگیری از آفتاب سوختگی و سرطان پوست باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد.     سطح میزان محافظتی کرم ضدآفتاب با عنوان SPF بیان می شود که SPF […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...