شرط عجیب آنجلینا جولی برای برد پیت

اشتراک گذاری :

نودیها:برد پیت برای دیدن شش فرزندش در توافقی موقتی با آنجلینا جولی، پذیرفت که به آزمایش مواد مخدر و الکل تن دهد.

این توافق موقت که تا ۲۰ اکتبر پابرجا خواهد بود، یکی از نخستین عواقب درخواست طلاق آنجلینا جولی برای برد پیت است. جولی دلیل درخواست طلاق را حفظ سلامت خانواده عنوان و سرپرستی کامل فرزندانش را از دادگاه طلب کرده است.

برد پیت ۵۲ ساله و آنجلینا جولی ۴۱ ساله هر دو پذیرفته‌اند که به صورت جداگانه با مشاور دیدار کنند، و اولین دیدار پیت با فرزندانش نیز در حضور یک روان‌درمانگر صورت می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که در نهایت سرپرستی شش فرزند این زوج به چه کسی می‌رسد.

زندگی مشترک این زوج سرشناس که در رسانه‌ها با نام «برنجلینا» مشهورند، پس از حادثه‌ای که در یک پرواز خصوصی روی داد به پایان رسید. در پرواز مذکور برد پیت ناگهان در حضور فرزندان کنترل خود را از دست می‌دهد. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده که در حال ارزیابی برای پیگیری این ماجرا است.

بازیگران «آقا و خانم اسمیت» از زمان اعلام خبر جدایی از ارتباط با رسانه‌ها دوری می‌کنند. برد پیت از حضور در مراسم فرش قرمز فیلم «سفر زمان» در لس‌آنجلس خودداری کرد.

جدیدترین فیلم برد پیت با نام «متفقین» از ماه نوامبر اکران خواهد شد. او در این فیلم با ماریون کوتیار بازیگر سرشناس فرانسوی بازی کرده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شعر محرم/حضرت مسلم علیه‌السلام ـ ۲ دخترش با دیدن بازارهای کوفه گفت/ خوب شد بابای من در دست انگشتر نداشت

د اکتبر 3 , 2016
به مناسبت اولین روز ماه محرم و عزای شهادت سفیرالحسین(ع) تسنیم تعدادی شعر آیینی از ۴ شاعر را منتشر می‌کند. نودیها:جناب مسلم بن عقیل بن ابی طالب بن عبدالمطلب بن هاشم برادرزاده حضرت علی علیه السلام است. مسلم همسر رقیه دختر حضرت علی علیه السلام است که مادرش کلبیه بود. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...