شرط جالب و مهم پدر کیانوش رستمی برای ازدواج وی

اشتراک گذاری :

نودیها:خانواده کیانوش رستمی با حضور در فرودگاه امام خمینی منتظر آمدن این ورزشکار هستند و خواهر نیز با چشمانی اشکبار به پله‌های فرودگاه امام خمینی خیره شده‌ تا برادر افتخارآفرینش از راه برسد.

شمس‌الله رستمی پدر کیانوش درباره قهرمانی غرورآفرین فرزندش در المپیک ریو اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که کیانوش توانست مدال طلای المپیک را بگیرد و دل مردم را شاد کند. او خیلی سختی کشید و من هزاران مرتبه خدا را شکر می‌کنم.»

پدر رستمی در پاسخ به این پرسش که قرار بود بعد از المپیک ریو شرایط ازدواج او را فراهم کنید و آیا این کار انجام خواهد شد گفت: «خیر، کیانوش باید در المپیک بعدی نیز مدال طلا بگیرد تا با ازدواج او موافقت کنم و فعلا فکر زن گرفتن برای او نیستیم!»

خواهر بزرگتر رستمی نیز بیان کرد: «کیانوش پسر بسیار دلسوز و مهربانی است. او به تنهایی و بدون همراه تمرین کرد. واقعا سختی کشید و ما از اینکه توانست قهرمان شود بسیار خوشحالیم.»

او ادامه داد: «روزی که کیانوش مسابقه داشت به ما خیلی سخت گذشت و بسیار استرس داشتیم اما خدا را شکر که در پایان توانست قهرمان شود و دل میلیون‌ها ایرانی و همشهریانش را شاد کند.»

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بادکنک فروش‌ها پر درآمدتر از کارمندها

ش آگوست 20 , 2016
نودیها:ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران، در اینیستا گرام خود از درآمد بالای بادکنک فروش ها نسبت به کارمندها انتقاد کرد.   وی نوشت: «دستفروشی جزء شغلهای پردرآمد در کشور شده، حمایتهای غیرکارشناسی و احساسی از دستفروشی قرار است چه بلایی بر سر اقتصاد و چرخه تولید در کشور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...