شبکه من و تو پاتوق همجنس‌بازان + عکس

اشتراک گذاری :

به گزارش جام نیوز، شبکه لندنی «من و تو» که از آغاز فعالیت، نقش پیاده نظام فرهنگی شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» را بر عهده داشت، فعالیت خود را با شعار سرگرمی‌و برنامه‌هایی در قالب فرهنگی و سرگرم‌کننده انجام می‌دهد.

مأموریت اصلی شبکه ماهواره «من و تو» نشانه گرفتن سبک زندگی مردم ایران بود. این تلویزیون لندنی حتی در انتخاب مجریان خود به دنبال الگوسازی و تغییر ذائقه خانواده‌های ایرانی است.

استفاده از مجریان همجنس‌باز یکی از مواردی است که در کنار تبلیغ و ترویج همجنس‌گرایی در برنامه‌های مختلف، سعی در الگوسازی آن شده است. اما استخدام مجریان با انحرافات اخلاقی ابتدا دامن‌گیر مدیران شبکه «من و تو» شد.

به بار آوردن رسوایی‌های اخلاقی پی‌درپی توسط مجریان و عوامل تلویزیون «من و تو» سبب شد تا یک به یک کارکنان و به ویژه عوامل زن، از این شبکه جدا شوند. «مریم»، «شیدا رئیسی»، «شبنم رئیسی»، «پریسا سحرخیز» و «طناز خامه» از جمله افرادی هستند که در یکسال اخیر از این شبکه جدا شدند.

اما این تمام تاوان‌های استخدام همجنس‌بازان در شبکه «من و تو» نیست.

اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که آبروریزی بزرگی برای این شبکه و مجریان آن به بار آورده است. در این کلیپ که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته و موجی از نفرت کاربران را به همراه داشته است، «سیاوش صبا» یکی از مجریان «من و تو» در قسمت‌های مختلف، هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌گذارد.

در این کلیپ نشان داده می‌شود که این مجری شبکه «من و تو» در فیلم‌های همجنس‌بازی و هرزه‌نگاری حضوری فعال دارد.

 

در قسمت دیگر این کلیپ که تعجب همگان را به دنبال داشت، سیاوش صبا به همراه دو همجنس‌باز دیگر در حال رقص است که به یک‌باره جلوی دوربین خود را به طور کامل برهنه می‌کند!

همچنین در ادامه کلیپ، صحنه‌ها و عکس‌هایی از همجنسگرایی و پوشش زنانه و زننده این مجری شبکه «من و تو» به تصویر کشیده می‌شود.

 

انتشار این کلیپ و واکنش شدید مردم به آن، شبکه «من و تو» و مجریان آن را بهت‌زده کرده و آنان را در پی لو رفتن و افشای فساد اخلاقی حاکم بر زندگی عوامل این شبکه، به هراس انداخته و با بحران مواجه کرده است.

البته پس از افشای این رسوایی‌ها و بی‌بند و باری‌های اخلاقی، مدیریت شبکه «من و تو» بر خلاف مِیلش تصمیم گرفت تا «سیاوش صبا» را برای مدتی از جلوی دوربین حذف کند تا از حجم انتقادات مخاطبین کاسته شود.

 

گفتنی است، با نگاهی به زندگینامه «کیوان عباسی» مدیر شبکه «من و تو»، عامل اصلی بروز فسادهای اخلاقی و روابط جنون‌آمیز در این شبکه بیشتر شناخته می‌شود. شخصی که خود، فرزند مالک یک شبکه هرزه‌نگاری کانادایی است و به‌دنبال انحراف اخلاقی جوانان ایرانی است.

 

منبع: امپراتوری دروغ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قند و شکر را حذف کنید تا پوست‌تان خوب شود

ی مه 17 , 2015
یک کارشناس تغذیه گفت: حذف کامل قند و شکر از برنامه غذایی و جایگزینی آن با قندهای طبیعی می‌تواند به بهبود و شادابی پوست کمک کند. مریم شیرمستی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: بر اساس یک برنامه تغذیه سالم، لازم است ۱۰ درصد کالری روزانه بدن فرد از طریق […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...