شایعه حضور احمدی نزاد در خندوانه

اشتراک گذاری :

 به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

چند وقتی است که مطلبی با عنوان «حضور احمدی نژاد در برنامه خندوانه» از سوی برخی سایت‌ها نقل و به عنوان یک خبر جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، انتشار این خبر جعلی کافی بود تا به بهانه آن موجی از طنز‌های سیاسی در شبکه‌های اجتماعی به راه بیافتد.

**واقعیت**

چندی پیش رامبد جوان طی گفت‌وگویی که از سوی چند سایت داخلی منتشر شده بود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است در برنامه خنداونه از رئیس جمهور هم روزی دعوت کنید؟ عنوان می‌کند که: «بله، من گفته‌ام از همه دعوت می‌کنم ولی الان زود است. حتی برنامه‌ای هم دارم که از آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دعوت کنم».

این سخن رامبد جوان کافی بود تا برخی سایت‌های داخلی با برداشت اشتباه اعلام کنند که رامبد جوان از احمدی‌نژاد برای حضور در خندوانه دعوت کرده است؛ همین مطلب در برخی از سایت‌ها نیز با عنوان حضور احمدی‌نژاد در خندوانه منعکس می‌شود تا مخاطب باور کند که بزودی قرار است احمدی‌نژاد به عنوان یکی از میهمانان خندوانه در این برنامه حاضر بشود.

انتشار خبر حضور احمدی‌نژاد در برنامه خندوانه در حالی همچنان از سوی برخی سایت‌ها منتشر و سپس در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود که علی شهیدیان روابط عمومی پروژه «خندوانه» چندی پیش ضمن تکذیب حضور احمدی نژاد در این برنامه تلویزیونی عنوان کرد که: «رامبد جوان از حضور افراد سیاسی در برنامه خندوانه استقبال می‌کند ولی بیان این مطلب از سوی یکی از رسانه‌ها که احمدی‌نژاد می‌خواهد به برنامه خندوانه بیاید، فقط یک گمانه زنی بوده و صحت ندارد».

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شیطان انسان نما

چ سپتامبر 9 , 2015
با این فاجعه ای که در زندگی ام به وجود آمده است نمی توانم خودم را ببخشم احساس می کنم در انجام وظایف مادری سهل انگاری کرده ام تصورم این بود فرزندم نباید در واحد آپارتمانی کوچک محبوس باشد دوست داشتم او هم مانند دیگر دوستانش در فضای بیرون از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...