شام با گوشت خوک و شراب، خواب من و تو برای بی غیرتی

اشتراک گذاری :

اخبار

برنامه بفرمایید شام که از شبکه من و تو پخش می شود قصد دارد سبک زندگی غربی را به مخاطبان خود تحمیل کند.متن در ادامه.

 

 برنامه بفرمایید شام که از شبکه من و تو پخش می شود با هدف ترویج سبک زندگی ویرانگر غربی، قربانیان خود را به روش های مختلفی مورد هدف قرار می دهد.

 

این برنامه که ابتدا در قالب بحث و گفتگو و خنده وارد خانه ایرانیان شد بعد از تثبیت جایگاهش، شروع به فرهنگ سازی مسایلی است که از قبل روی آن تمرین شده. یکی از این اقدامات در برنامه بفرمائید شام، تبلیغ وسیع ترویج نجاست و حرام خواری برای مخاطب فارسی زبان است و خوردن گوشت خوک به همراه مشروب بدلیل آثار مخرب جسمی، روحی و روانی در اولویت قرار داده شده است.


به عنوان مثال در یکی از برنامه های بفرمایید شام میزبان به مهمان می گوید: من این ژله را با روغن حلال درست کرده ام. میزبان ادامه می‌دهد اکثر ژله ها با روغن خوک درست می‌شوند و من این را با روغن حلال درست کرده ام. مهمان هم با لحنی تحقیر آمیز می گوید: من اصلاً با خوردن روغن و گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم خیلی هم دوست دارم و همیشه می‌خورم.

 

موارد ممنوعیت گوشت خوک در دنیا

دانشمندان روس خرید و فروش گوشت خوک را در شهرهای روسیه ممنوع اعلام کرده اند و حتی این ممنوعیت در خیلی از کشورهای اروپایی اعمال می شود. اما در فیلم ها و سریال هایی که از شبکه هایی مثل فارسی وان و من و تو پخش می شود بطور واضحی استفاده از گوشت خوک به همراه شراب تبلیغ می شود.


از نقطه نظر بیولوژیکی خوک حیوانی کثیف است و در امور جنسی فوق العاده بی تفاوت و لاابالی است و علاوه بر تأثیر غذا در روحیات که از لحاظ علمی ثابت شده تأثیر گوشت خوک در خصوص لاابالی گری در مسائل جنسی مشهود است. خوک حیوانی است که اجازه می دهد نرهای دیگر با جفتش نزدیکی کنند و خودش هم با لذت می ایستد و این صحنه را نگاه می کند.

توله های خوک ها بخاطر همین لاابالی گری، پدر مشخصی ندارند که مشکل امروز جامعه غرب نیز همین است، فرزندان بی هویتی که پدرانشون معلوم نیست و طبق اعلام خود آمریکایی ها از هر 5 نفر 3 نفر این مشکل را دارند. بی غیرتی و بی تفاوتی به مسائل ناموسی امروز حرف اول را در غرب می زند. جایی که غذای اصلی آنها گوشت خوک است.

 

بفرمایید شام گوشت خوک به همراه شراب

خوک شبیه ترین بدن را به انسان دارد به همین دلیل انگل های موجود در بدن این حیوان به راحتی به انسان منتقل می شود. این مشکل ابتدا در جنگ جهانی دوم در بین سربازان آلمان کشف شد و پزشکان آلمانی خیلی زود متوجه این موضوع شدند و گوشت خوک را از فهرست غذایی سربازهایشان حذف کردند.


گوشت خوک انسان را مانند خود این حیوان لابالی و بی غیرت می کند اما فاجعه اصلی خوردن گوشت این حیوان اسهال خونی، یرقان عفونی، بیماری باد سرخ که بصورت لکه های سرخ و دردناک همراه با سوزش شدید روی دست ها ظاهر می شود، دردهای مختلف مفصلی و مسمومیت هایی که به علت میزان چربی زیاد و اسید اوریک موجود در گوشت خوک ایجاد می شود و نکته جالب اینجاست که خوک حتی از خوردن مدفوع خود هیچ ابایی ندارد، مانند مریلین منسون خواننده متال و راک آمریکایی که روی صحنه اجرا مدفوع خودش را خورد و به شهرت رسید.

معده خوک لانه اقسام میکروب ها است که به گوشت، خون و شیر سرایت می کند و مدت زمانی که این غذا را هضم می کند چهار ساعت بیشتر نیست. به علت تک معده بودن خوک و به خاطر همین ضعف دستگاه گوارش، این حیوان نمی تواند سموم را از بدن خود دفن کند و این سموم در چربی این حیوان ذخیره می شود.


دکتر اندرسون بیماری لاعلاجی که به انسان از خوک منتقل می شود را در تلویزیون آمریکا معرفی می کند. بیماری مرسا که در مقابل آنتی بیوتیک ها مقاوم است و این بیماری سالیانه جان 18000 آمریکایی را می گیرد. این تعداد قربانی بیش از تعداد کشته شدگان بیماری ایدز است. دکتر اندرسون می گوید نکته مهم این است که اول انجیل به ما این هشدار را داده است. در انجیل آمده است:" همانا خوک نجس است، نه گوشت آن را بخورید نه به جسد مرده اش دست بزنید"

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند دلیل عقلی محض برای ضرورت «حجاب» (جوانان جویای دلایل عقلی هستند)

پ آوریل 16 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – درود بر جوانانی که اولاً برای قبول یا رد هر اصلی، در پی حجت‌های عقلی هستند و نه امواج روزگار و ثانیاً سعی دارند که «عقل» را بر «نفس» حاکم کنند. و درود بر آن دسته از جوانانی که در جستجوی فلسفه‌ی حجاب هستند، آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...