شادی سیاسی دو بازیکن سوئیس پس از گلزنی به صربستان

اشتراک گذاری :

نودیها:گلزنان تیم ملی سوئیس در بازی با صربستان شادی پس از گلی انجام دادند که بیش از هر چیزی رنگ و بوی سیاسی داشت.

 
پرچم آلبانی

 گرانیت ژاکا و ژردان شکیری گلزنان تیم ملی سوئیس در بازی با صربستان پس از گلزنی شادی خاصی انجام دادند و دست خود را به شکل عقاب درآوردند. طبق گزارش «سان» آنها این کار را برای طعنه زدن به صرب‌ها بابت استقلال کشور آلبانی انجام داده‌اند.

ژاگا یک ریشه آلبانیایی دارد و از آنجایی که روی پرچم آلبانی عقاب نقش بسته است، او در شادی پس از گلش چنین کاری انجام داد. پدر ژاگا به دلیل فعالیت‌هایی که علیه دولت یوگسلاوی سابق در دهه ۸۰ میلادی داشت سه سال و نیم در زندان بود. پدر او کوزوویی و مادرش آلبانیایی است. تالانت ژاکا برادر گرانیت اکنون برای تیم ملی آلبانی توپ می‌زند.

شکیری هم متولد کوزوو است که مشکلاتی اساسی با صربستان داشته و دارد. این بازیکن در بازی جمعه شب با صربستان کفش‌هایی به پا کرد که روی یکی از آنها پرچم کوزوو و روی دیگری پرچم سوئیس نقش بسته بود.

حال باید دید واکنش مقامات برگزار کننده و فیفا به کار دو بازیکن تیم ملی سوئیس چه خواهد بود چرا که فیفا و رئیس آن اینفانتینو بارها تاکید کرده‌اند که مسائل سیاسی نباید جایی در ورزش داشته باشد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صدر نشینی اسپانیا به خاطر کارت زرد کمتر!

ش ژوئن 23 , 2018
نودیها:تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا چهارشنبه در دومین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به لطف گل دیگو کاستا توانست ایران را شکست دهد و به صدر جدول گروه B صعود کند. لاروخا پس از تساوی سه بر سه برابر پرتغال و برد دیشب چهار امتیازی شد. اسپانیا با چهار گل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...