سکوت عجیب مطهری،توکلی‌و… در مورد برجام/وقتی عطسه احمدی نژاد صدای آقایان را در می‌آورد

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – یکی از مسایلی که باعث می شود کلاه سر من و شما برای رای دادن برود این است که حافظه تاریخی ما ضعیف است یادمان می رود فلان نماینده مجلس قبلا چه می گفته است ، الان چه می گوید و بعدا هم به راحتی با چند حرف او گول می خوریم.

احمدی نژاد مثل همه ی رئیس جمهور های قبلی و بعدی که خواهند آمد هزار اشکال داشت و اصلا این پست در تعریف و تمجید از احمدی نژاد یا دفاع از او نیست بلکه عملکرد برخی نمایندگان مجلس را می خواهیم محکی بزنیم و نتیجه ای بگیریم.

یادتان است مطهری و توکلی با هر کاری که احمدی نژاد می کرد و هر اقدامی مخالفت می کردند کم پیش می آمد کاری باشد این ها وسط نباشند به جز معدودی!

آن عیب نبود و هیچ کاری نبود مگر برخی نمایندگان مجلس و این دو نفر در مورد آن نظر می دانند ، مصاحبه می کردند و گاهی جار و جنجال هم می کردند.

اما از آن هنگام که دولت روحانی روی کار آمد ار در و دیوار صدا در می آید از این آقایان صدا در نمی آید. البته گاهی مثلا اعتراض می کنند که فلان قرارداد با بورکینافاسو فلان اشکال را دارد.

این همان جایی است که انسان شک می کند که اگر طرف عدالتخواه بوده چرا الان دیگر نیست عدالتخواهی در یک دولت و سکوت در دولت دیگری چه معنی ای می دهد؟

این رفتارهایی که از امثال دکتر لاریجانی ، ابوترابی ، توکلی و مطهری و… سر می زند و این تناقضان در ذهن ملت می ماند و به وقتش در پای صندوق های رای اثرش را خواهیم دید.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 43

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چه چیز هایی زندگی مشترک شما را خراب می کند؟

د سپتامبر 14 , 2015
اگر می‌خواهید ازدواج خود را بهبود بخشید، باید برای بهبود واحد بنیادی رابطه‌ی عاطفی تلاش کنید. زوج‌های خوشبخت، خواسته‌های خود را گسترش می‌دهند و برای تداوم رابطه‌شان، به انتظارات همدیگر، به‌درستی پاسخ می‌دهند. آنان عادت‌می‌کنند پیوسته به تلاش‌های‌شان برای برآوردن خواسته‌ها و انتظارات یکدیگر، پاسخ‌ مثبت بدهند و از بی‌اعتنایی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...