سوتی عجیب فردوسی پور و خیابانی که با طعنه به علیفر همراه شد!

اشتراک گذاری :

نودیها:عادل فردوسی پور شب گذشته به دلیل عمل جراحی جواد خیابانی که تصاویر آن روز گذشته روی خروجی سایت های ورزشی قرار گرفته بود، وی را روی خط آورد و جویای احوالش شد.

 

پس از خوش و بش های اولیه، خیابانی درباره جراحی کمرش گفت: «مشکلی در نخاع کمر داشتم و جراحتی است سال‌ها دارم که تصمیم گرفتم بعد از مدت‌ها حالا آن را مداوای کامل کنم؛ دوستانمان در شورای پزشکی سازمان صدا و سیما کمک کردند و حالا در بیمارستان بین المللی تبریز بستری شدم و جراح بسیار خوبی قرار است بنده را عمل کند تا ان‌شاءالله سر حال شوم.»

فردوسی پور از دوست و استاد سابقش خواست عددی را انتخاب کند تا قرعه کشی انجام شود. خیابانی گفت که می خواهد ارتفاع قله دماوند را انتخاب کند که با کمک عادل آن را عدد ۵۶۹۱ درآوردند.

پس از چند لحظه از پشت صحنه به عادل گفتند که ارتفاع دماوند ۵۶۱۰ متر است و آن را اشتباه گفته اند. عادل هم سعی کرد در این لحظه به سرهنگ علیفر طعنه ای بزند و کار را به اصطلاح جمع کند.

او گفت: «اصلا چی کار داریم که ارتفاع دماوند چقدره. ما یک عدد همین طوری انتخاب کردیم.» پیش تر علیفر با اعلام نام سازنده یک ورزشگاه از روی ویکی پدیا حاشیه ساز شده بود و جمله معروفش پس از چند هفته که گفته بود «اصلا چه کاریه که اسم سازنده ورزشگاه را بگوییم» حسابی سروصدا به پا کرده بود.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیر سه‌شعبه BBC فارسی به عزاداران حسینی

س اکتبر 18 , 2016
نودیها:بی‌بی‌سی امسال نیز عزاداری محرم را به سبک خود روایت کرد و با سه محور «خشونت»، «لزوم جدایی عزاداری از سیاست» و «دو قطبی عزاداری و کنسرت» گزارش‌هایی را منتشر کرد. اگر کلیدواژه‌هایی همچون «محرم»، «عزاداری» یا «مداحی» را در بخش جستجوی سایت اینترنتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی جستجو کنیم، با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...