سوال کاربر:گندی که احمدی نژاد تو ۸ سال زده – به جای انتقاد به روحانی راهکار بدید

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ – سیاسی

به نام خدا – سوال و نظر کاربر : "منتقد عزیز و نماینده محترم این گندی هست که احمدی نژاد تو ۸ سال زد و شما انتقاد نکردید.. جرفاتون خوب بود ولی متاسفانه شما فقط انتقاد میکنید اگر شما جای روحانی بودد چه کار میکردید . من هرچه فکر کردم دیدم بهترین راه راهیست که دکتر روحانی داره میره چس به جای انتقاد راه حل نشان دهید . " جواب و نظر ما در ادامه.

به نام خدا

با سلام خدمت شما دوست عزیز و محترم

این نگاهی که شما به دولت قبل دارید نگاه درستی نیست. نگاهی که متاسفانه برخی دوستان دارند. اصطلاحا صفر و صدی نگاه می کنند. به هر حال دولت قبل مثل همه دولتها نقاط قوتی داشته و نقاط ضعفی.

این مسئله که گاهی دولتمردان هم مطرح میکنند که دولت قبل مقصر مشکلات کشور هستش برای چند ماهه اول دولتها قابل قبوله الان دولت بیش از یک سال هستش که روی کار اومده و کنترل مسایل رو دست گرفته دیگه همچین ادعایی جواب نمی دهد.

برخی لجبازی های دولت برای ادامه ندادن طرحهای دولت قبل مثل مسکن مهر هم به ضرر مردم شد که کم نیست. اگر مسبب همه مشکلات دولت قبل بود چرا طرحهای آن دولت دوباره اجرایی میشه با نام دیگر؟

اما در این مورد که فرمودید راهکار بدهید متاسفانه این دولت کمی به اقشار مختلف بی توجه هستش مخصوصا جوان ها  و نخبگان از جناح های مختلف و از همه مهم تر رهبری.

مثلا در مورد برنامه هسته ای هر چه از رهبری تا مردم عادی گفتند که به آمریکا بی اعتماد هستند دولت گوش نداد و با پلمپ برخی از تاسیسات هسته ای کار را دچار مشکل کرد و توافقنامه ژنو را منعقد کرد که با وجود نقص از سوی طرف مقابل و دشمنی های بسیار هنوز دولت خوشبینانه به کارش ادامه میده.

بنابراین نخبگان انتقاد می کنند و راهکار هم می دهند گوش شنوایی یافت نمی شود.

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زنبور عسل اعتراف به وحدانیت میکند

پ اکتبر 15 , 2015
این تصویر یک کندوی زنبور عسل است که به شکل اسم جلاله خداوند درست شده که کار خود زنبور عسل هاست.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...