سوال‌ها و جواب‌های جنسی و خودارضایی و همچنین وسواسی

اشتراک گذاری :

برای پرسیدن سوالات از راههای زیر می توانید اقدام کنید ما در دو موضوع مسایل جنسی و خودارضایی و همچنین وسواسی و ترک آن پاسخگوی شما خواهیم بود :

نکات بسیار مهم

الف – اگر جواب سوال شما در سایت اسلام مووی موجود باشد به پیام شما هیچ پاسخی داده نخواهد شد. مثلا سوالات خودارضایی در این پست و در بخش نظراتش پاسخ داده شده. می توانید از قسمت جست و جوی بالاری سایت هم بهره ببرید.

ب – سوالات شما بعد از دریافت به دست مدیر بخش مورد نظر می رسد و بعد از پاسخ در اختیار شما قرار می گیرد اگر احیانا نیاز باشد شما از طریق آی دی تلگرامی بالا به صورت آنلاین با مدیر صحبت خواهید کرد.

با تشکر بخش پرسش و پاسخ سایت نودیها

راههای مطرح کردن سوال:

الف – در تلگرام به آی دی  morislam1@

ب –  در زیر همین پست در قسمت نظرات سوالات را مطرح کنید.

فعلا این دو راه در آینده راههای دیگری هم اضافه میشه!

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 409

مرتضی - مدیر اصلی

2 thoughts on “سوال‌ها و جواب‌های جنسی و خودارضایی و همچنین وسواسی

  1. مشکلات بعد از ترک خودارضایی گفت:

    سلام
    من تقریبا یک سال و اندی به استمنا دست میزدم و اثار خیلی بدی روی روح و روانم میذاشت.به لطف خدا چهار پنج ماهه ترک کردم.نمازهان رو میخونم سعی میکنم خودم رو از نظر افکار مذهبی قوی تر کنم.اما مشکل اصلی در اوایل ترکم بود.گاهی خواب های جنسی میدیدم و بعد از بیداری سخت پریشون میشدم.این خوابها رو حدود یک ماهه ندیدم تا اینکه از شب قبل تا نماز صبح خیلی اشفته بودم.مطمئنم یک سری خواب هایی میدیدم و مرتب بین خواب و بیداری بودم.یعنی گاهی چشم هامو باز میکردم و میدیم تو اتاقم هستم و هنوز شبه و دوباره میخوابیدم ولی از خوابم چیزی در ذهنم نمیموند.بعد از نماز صبح وقتی خوابیدم باز هم حال پریشانی داشتم منتها خواب ها تقریبا در ذهنم بودن.من خودم رو روی تخت حس میکردم که انگار دست بروی اندام جنسیم میکشم و بعدش خودم رو به شدت به تشک تخت میفشارم و همون حالت های ارضا شدن یعنی حس و حال کرختی و لرزش رو تجربه کردم یکهو چشم هامو باز کردم و انگار از خواب بیدار شده باشم دیدم انگار واقعا اثار ارضا شدن در من هست.البته بنا به تجربه قبلی که در ان زمان یک سال و خورده ای داشتم اینو میگم.ولی از شدت خستگی دوباره با حالت نا را حت و غمگینی بخواب رفتم.حدود یک الی دو ساعت بعد ک بیدار شدم و بررسی کردم هیچ مایعی از من خارج نشده.و من واقعا نمیدونم این اتفاقا توی خواب برای من رخ داده یا بیداری.اگر در بیداری باشه گناه کبیره ای رو من انجام دادم و این خیلی عذابم میده.منتها من فکر میکنم وقنتی بیدار شده بودم،بدنم میلرزید و کرخت بود.یعنی قطعا من ارضا شدم.ولی اینکه از من مایعی خارج نشده من رو به شک میندازه.از شما عاجزانه خواهش میکنم کمکم کنید.چیکار.کنم رها بشم از این مشکل؟ایکاش تمام گناها با توبه و بازگشت بسوی خدا حل میشد.بدبختانه این مشکلی هست که اثار سوء زیاد داره و به همین راحتیا از بین نمیره.دلم برای روزهایی که بی دغدغه میگذروندم تنگ شده.یه اشتباهی کردم و حالا هر کاری میکنم نمیتونم از شرش خلاص بشم.
    خواهش میکنم از سوال من رد نشید.به جان امام زمان عج قسم دارم دیوونه میشم.فکر کنید اگر خودتون باشید و تمام تلاشتونو بکنید تا گناه نکنید و یه حس مزخرف دست از سرتون بر نداره چی پیش میاد.ایا روح و روان درست و حسابی میمونه برای ادم؟من مدام خودخوری میکنم .
    و اگ میشه لطف کنید پاسخ رو به ایمیل من ارسال کنید تا در صورت فراموشی ادرس سایت.به پاسخ سوالم دسترسی داشته باشم

  2. مرتضی - مدیر اصلی گفت:

    به نام خدا
    با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیزم!
    این شرایطی رو که شما تجربه می کنید یکی از شرایطی هستش که خیلی ها ممکنه تجربه کنند یعنی بعد از ترک خود ارضایی به عنوان یک گناهی تو برخی سنین به سوی خیلی ها میاد وقتی کسی این کار و ترک میکنه در اوایل ترکش دچار این گونه مسایل ممکنه بشه یک جوری شما دارید یک کار بزرگی می کنید و شیطان هم تمام تلاشش رو میکنه تا دوباره از راه دیگری به شما ضربه بزنه. خب به هر حال شیطان دشمن آشکار انسانه!
    برای شکی که می کنید من خواهش می کنم به رساله مرجعتون حتما مراجعه کنید و در مورد علایم جنابت بخونید. جنابت عواملی داره که اگر یکی از اون ها اتفاق نیفته و شما شک داشته باشید شما جنب نشدید و نیازی به غسل هم نداره حتما رساله رو بخونید و بعدش هر وقت علائم کامل نشده بود خودتون رو به شک نندازید و با خیال آسوده غسل هم نمیخواد بکنید خیلی محکم و با یقین و یا خیاله راحت!
    همان طور که قبلا هم بارها گفته ایم اصولا اون چه در خواب اتفاق می افته و شما حسی بین خواب و بیداری رو تجربه می کنید یا اینکه حس می کنید در خواب اتفاقی افتاده که به بیداری نزدیکه و یا همین حالتهایی که گفتید به تخت فشار میدم خودم رو در خواب و… رو توجه نکنید همه اینها در خواب در اصل اتفاق می افته و کم کم رفع میشه.
    به چهار توصیه پیامبر (ص) برای خواب حتما عمل کنید خیلی موثره و هم وضو داشته باشید در عین حال سعی کنید جایی که می خوابید تنها نباشید هم خوبه.
    لینک چهار توصیه پیامبر (ص) برای خواب
    بسیار برای دیگران دعا کنیم و نا امید نشیم امید و نشاط بهترین دوای هر گونه حس بده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود نوحه لالایی - حاج محمدرضا طاهری

س اکتبر 20 , 2015
بارگیری روی رایانه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 409

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...