سه نوع خوراکی برای افزایش میل جنسی و نعوظ

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – مسائل جنسی

مطلبی که مطالعه میفرمایید ، معرفی سه نوع خوراکیه که به افزایش میل جنسی و نعوظ شما خیلی خیلی کمک میکنه

حتما بخونید………..

ادامه مطلب

اسفناج : آیا کارتون ملوان زبل را دیده‌اید؟ در مردان می‌توان چنین اثری را ( البته کمی خفیف‌تر ) دید . این سبزی سرشار از منیزیوم است که باعث گشاد شدن رگهای خونی می‌شود. به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی قدرت لازم برای نعوذ را تامین می‌کند . مطمئن هستم خانمها بعد از خواندن این مطلب در تمام غذاهای خود حتی خورشت قیمه اسفناج خواهند ریخت.

لیمو ترش : این میوه خوش عطر و طعم ، با تامین ویتامین ث کافی ، تاثیر بسزایی بر تولید و تحرک سلولهای اسپرم دارد. به این ترتیب کیسه منی در مدت زمان کوتاهتری پر شده و میل جنسیرا افزایش می‌دهد .

ذغال اخته : این میوه ترش وخوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می‌شود . در نتیجه احتمال رسوب این چربی در رگها کاهش می‌یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود . علاوه بر این اثر طولانی مدت ، تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون دارد که بعضی از متخصصین تغذیه از آن بعنوان ویاگرای طبیعی نام برده‌اند .

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود بازی جذاب و زیبای دوز

پ آوریل 9 , 2015
دانلود جذابترین دوز بازی برای گوشی های موبایل دارای سیستم عامل سیمبیان v5   دانلود با حجم 251kb از لینک مستقیم   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...