سفیرآمریکا:اگر ایران در مورد طرح‌های نظامی خود گزارش ندهد، توافقی در کار نخواهد بود

اشتراک گذاری :

 دانیل شاپیرو، سفیر ایالات متحده آمریکا در تل‌آویو، در سخنانی با اشاره به ضرب‌الاجل ۳۰ ژوئن مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ گفت: «من نمی دانم که چنین چیزی (توافق) رخ دهد».

وی در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عنوان داشت: «اگر ایران اجازه بازرسی از پایگاه‌ها را نداده و در مورد طرح‌های نظامی خود گزارش ندهد، توافقی وجود نخواهد داشت».

شاپیرو در ادامه با اشاره به روابط واشنگتن و تل‌آویو گفت: «من مطمئن هستم که نتانیاهو و اوباما در آینده‌ای نزدیک دیدار خواهند داشت. اما هنوز تاریخی مقرر نشده است».

به گفته وی، اقدام مایکل اورن، فرستاده سابق تل‌آویو به آمریکا که با اتهام به اوباما به پیوندها با کابینه نتانیاهو آسیب زد، امری «خارق‌العاده» بود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آموزش پخت کاچی برای افطاری

چ ژوئن 17 , 2015
آرد گندم: ………………………یک پیمانه کره: ……………………………۱۰۰ گرم شکر:…………………………… ۲ پیمانه گلاب: …………………………یک‌ چهارم پیمانه زعفران ساییده‌‌شده:…………… به میزان دلخواه آب:……………………………… ۳ پیمانه منبع:آشپزی فوریو برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 0

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...