سفید کردن دندان به روش هالیوودی ها!

اشتراک گذاری :

نودیها:می خواهد چندین روش به شما آموزش دهد تا بتوانید بدون هیچ آسیبی با مواد کاملا طبیعی دندان هایی زیبا و سالم داشته باشید.

حتی نیاز به دندانپزشک هم ندارید و اگر به صورت مرتب آن ها را انجام دهید پس از مدت کوتاهی می بینید که دندان ها سفیدتر شده اند و لثه ها سالم تر.

خمیر سفید کننده دندان

یک قاشق چای خوری زردچوبه با یک قاشق چای خوری روغن نارگیل و ۲ الی ۳ قطره روغن نعناع را با هم ترکیب کنید و آن را به جای خمیر دندان استفاده کنید. این مخلوط از مینای دندان محافظت کرده، دندان ها را سفید و نفس را تازه می کند.

سفید کردن دندان با روغن درخت چای

۵ قطره روغن درخت چای را در نصف لیوان آب رقیق کرده و دهان را هر روز بعد از مسواک زدن با آن بشوئید. نتیجه را تنها پس از چند هفته خواهید دید. اگر می خواهید زودتر به نتیجه برسید دندان ها را یک یا دو بار در هفته با روغن درخت چای تمیز کنید.پ

سفید کردن دندان با خمیر توت فرنگی

یک عدد توت فرنگی را با قاشق له کنید و به آن نمک دریا بزنید. ( بهتر است این ترکیب را آسیاب کنید.) خمیر را به مسواک بزنید و دندان ها را چند دقیقه با آن ماساژ بدهید. سپس دهان را کاملا بشوئید. برای این که مینای دندان از بین نرود این کار را دو هفته درمیان انجام دهید.

سفید کردن دندان با روغن نارگیل

قبل از مسواک کمی روغن نارگیل به دندان ها بزنید و بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی دندان ها بماند. در انتها با مسواک بشوئید. این کار را ۲ الی ۳ بار در هفته انجام دهید.

سفید کردن دندان با ماسک زغال فعال

زغال فعال را با آب مخلوط کنید تا خمیری شود. سپس با احتیاط و به آرامی خمیر را به دندان ها بمالید. پس از ۲ دقیقه دهان را بشوئید. سپس دندان ها را مسواک بزنید. این کار را ۲ الی ۳ بار در هفته انجام دهید.

سفید کردن دندان با پوست موز

موادی که در پوست موز وجود دارد پلاک های دندان را از بین می برد و دندان ها را سفید می کند. قسمت داخلی پوست موز را به دندان ها بکشید و ۵ تا ۷ دقیقه منتظر بمانید. سپس مسواک زده و دهان را کامل بشوئید. این کار را هر چند مرتبه که دوست داشته باشید می توانید انجام دهید.

شوینده دهان لیمو

این مواد باعث می شود دندان ها رفته رفته سفید شوند. ¾ مواد باید آب لمو و ¼ آن نمک باشد. این مواد را پس از مسواک استفاده کنید. می توانید ۲ الی ۳ بار در هفته این کار را تکرار کنید. البته مراقب باشید اگر دهان ملتهب باشد نباید از این مواد استفاده کنید.

سفید کردن دندان با ریحان

ریحان را کاملا له کنید و به جای خمیردندان استفاده کنید تا دندان هایی سالم و سفید داشته باشید. می توانید از آن قبل از مسواک زدن هم استفاده کنید.

سفید کردن دندان با مواد آلوئه ورا

اگر می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید آلوئه ورا مصرف کنید. یا ژل آلوئه ورا مصرف کنید. پس از این که آلوئه ورا را به دندان ها مالیدید با مسواک ماساژ دهید و کاملا بشوئید. می توانید این کار را بعد از مسواک زدن هم انجام دهید. پس از چند هفته لبخندی زیبا و دندان هایی براق و سفید خواهید داشت.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا خراش گربه، سرآغاز مرگ است؟

س سپتامبر 27 , 2016
نودیها:سیدجاوید آل داود، عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از حیوانات در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسینم گفت: عامل “بیماری خراش گربه” یا Cat Scratch Disease یک باکتری به نام Bartonella Henselae است که نمونه ایرانی آن برای نخستین بار در سال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...