سعید جلیلی: گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا علیه ما بود

اشتراک گذاری :

سعید جلیلی در همایش ولایت و بصیرت با موضوع گفتمان انقلاب، فرصت و تهدیدها، در جمع مردم ولایت‎مدار شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از افتخارات ملت تجارب ارزشمند آن است که سرمایه مرده به‌حساب می‎آید.

وی تصریح کرد: پدران و اجداد ما انسان‎هایی مومنی بودند که بسیاری از آیات قرآن را باور داشتند اما فرصت آن که بتوانند آموزه‎های دینی خود را در زندگی فردی و جامع متجلی کنند را به‌دست نیاوردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی ادامه داد: ملت و نسل امروز جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در طی ۳۶ سال توانسته بسیاری از آموزه‎های دینی را در جامع متجلی کند.

قلدرهای جهانی امروز در برابر ایران احساس عجز می‎کنند

جلیلی ابراز داشت: کسانی که ادعای قلدری را در جهان دارند به صراحت امروز اظهار عجز در برابر جمهوری اسلامی می‎کنند و این صرفا یک ادعای خالی نیست و باید بیندیشیم که در ایران چه اتفاق مهمی افتاده است.

وی با بیان اینکه قلدرهای جهانی، ایران را معضلی برای حل مشکلات خود می‎دانند، بیان داشت: این قدرت‎های جهانی سردار سلیمانی را مانع تحقق اهداف خود می‎دانند و باید بیندیشیم که ژنرال وی چه امکاناتی در اختیار دارد که همه قدرت‎ها این اظهارات را مطرح می‎کنند؟

عضو تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: یکی از نویسندگان مصری درباره انقلاب اسلامی می‎نویسد قاهره همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی قرار داد کمپ دیوید را امضاء کرد و متحد آمریکا شد و حال بعد از ۳۰ سال قاهره ۲ میلیون قبر در قبرستان‎ها دارد و جمهوری اسلامی ایران امروز ماهواره به فضا می‎فرستد.

وی ادامه داد: یک نویسنده آمریکایی معتقد است وجه اشتراک سخنان روسای جمهور آمریکا در دوران انقلاب اسلامی با امام (ره) تنها در جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند»، است.

گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا بر علیه ما بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی خاطر‎نشان کرد: همزمان با انقلاب اسلامی استکبار جهانی هر آن چه در توان داشت برای سرنگونی انقلاب اسلامی به‌کار بست و وقتی می‎گوید گزینه نظامی روی میز است این گزینه نخستین گزینه آنها بود که در هشت سال دفاع مقدس به ما تحمیل کردند.

جلیلی افزود: ملت ما باید بیندیشد چرا امروز به این جایگاه رسیده و تمام تلاش استکبار جهانی این است که پیروزی‎های ملت ما را بپوشاند چرا که پیروزی‎های ملت ما یک پیروزی عادی نیست و شجره طیبه‎ای است که هر روز بیشتر به ثمر می‎نشیند.

وی ابراز داشت: امروز شش کشور که هر کدام چند هزار کلاهک هسته‎ای دارند با ایران بر سر چند سانتریفیوژ که زیر نظر آژانس کار می‎کند مذاکره می‎کنند و خود اعتراف می‎کنند که همه این کارها برای این است که ایران هسته‎ای نشود.

عضو تشخیص مصلحت نظام تجربه ملت ایران را در برابر استکبار یک تجربه گران‎‌سنگ دانست و گفت: اوج حماسه‎‌سازی‎های ملت ما در هشت سال دفاع مقدس بود که ایمان به عمل تبدیل شد و دشمن می‎داند ملت ما با این دو عنصر به موفقیت خواهد رسید.

جلیلی هدف از ۱۷۰ شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان که بر علیه نظام جمهوری اسلامی را انحراف ملت ایران از مسیر پیروزی دانست و بیان داشت: ملت ایران این تجربه را داشته که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست و بر این اساس است که مقام معظم رهبری می‎فرماید «ما به منطق آمریکایی اعتماد نداریم».

وی ادامه داد: زمانی که نیروگاه ۱۰ مگابایتی تهران به سوخت ۲۰ درصد برای تولید ۸۵۰ هزار دارو نیاز داشت و ایران درخواست سوخت به منظور فعالیت این نیروگاه را از غرب مطرح کرد غرب از این موضوع به عنوان یک اهرم فشار استفاده کرد و ماهیت خود را به نمایش گذاشت.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی اذعان کرد: مهم‌ترین حرکت دشمن این است که انحراف در مسیر مبارزه ایجاد کند و لذا به دنبال این است که تردید در مبارزه را در ملت به وجود بیاورد.

داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی است

جلیلی با بیان اینکه داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افزود: این تنها یک خرف شعاری نیست و دشمن قصد دارد به‌وسیله داعش مبارزه را به درون امت اسلامی بکشاند و دوم به دنبال ایجاد رخنه و انحراف ملت اسلامی را از مسیر اصلی خود خارج کند.

وی آخرین خاکریز دشمن را فشار و تحریم اقتصادی دانست و گفت: دشمن خاکریز دیگری ندارد و لذا به همین دلیل به دنبال این است تحریم در همه شرایط حفظ شود و قطعا ملت، دولت، مجلس به تاکید مقام معظم رهبری در مسیر اقتصادی و نگاه به ظرفیت درون توجه کنند پیروزی بزرگ برای ما رقم خواهد خورد.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهندسی معکوس شبکه‌های اجتماعی

چ مه 6 , 2015
سردار بهروز اثباتی در کرمانشاه اظهار کرد: گفتمان رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید براساس هم‌اندیشی همه‌جانبه دنبال شود. فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: نباید به صورت تک‌بعدی به یک موضوع پرداخت و رسانه‌ها باید به موضوعات اجتماعی حساسیت نشان بدهند. اثباتی حساس شدن به یک موضوع و بی‌توجهی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...