سریال پایتخت ۶ بدون حضور بابا پنجعلی و با بازگشت بهبود!

اشتراک گذاری :

نودیها :  «الهام غفوری» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت در گفت و گو با برنامه صبح بخیر شبکه سه سیما گفت: بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مخاطب فوت بابا پنجعلی را در فصل ششم خواهد دید نیز عنوان داشت: خیر. چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است.از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

غفوری درباره اینکه در فصل های قبل به مخاطب گفته شده بهبود فوت کرده، او چطور به داستان برمی گردد؟ نیز اظهارداشت: من ترجیح می دهم در این باره چیزی نگویم و چگونگی آن را در قصه ببینیم.

وی گفت: ما پاییز پیش تولید را آغاز کرده و از اوایل آذر وارد مرحله فیلمبرداری می شویم و امیدوارم که بتوانند مخاطبان را جذب کند.

او همچنین تاکید کرد که همه بازیگران فصل قبل در سریال حضور دارند.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نریمان پناهی خداوندا علمدارم نیامد تصویری - ترکی و فارسی

ش جولای 27 , 2019
نریمان پناهی خداوندا علمدارم نیامد تصویری پخش برخط       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...