سریال جدید فریدون جیرانی و موضوع آن

اشتراک گذاری :

فریدون جیرانی درباره آخرین وضعیت سریال «فصل بی پروایی» گفت: قبل از ساخت سریال تعببر وارونه یک رویا قرار بود این سریال را بسازیم که به دلایلی محقق نشد.

وی افزود: سریال فصل بی پروایی را تا مرحله نگارش آن هم حدود دو سال پیش بردیم که ساخت آن به نتیجه نرسید.

کارگردان سریال مرگ تدریجی یک رویا افزود: این سریال درباره زمان قبل از انقلاب و دوران سیاسی ایران بود که ساخت آن به پنج سال پیش بر می گردد.

این کارگردان بیان داشت: همچنین قرار بود تا مرحوم علی طباطبایی نیز در این سریال یکی از نقش های اصلی داستان را ایفاگر شود که دیگر این اتفاق نیفتاد و ما تصمیم گرفتیم تا سریال دیگری را بسازیم.

به گزارش فارس، «فصل بی پروایی» مضمونی تاریخی دارد و مبارزات گروه‌ها و جریانات اسلامی دوران انقلاب را به زبان قصه روایت می‌کند، پیگیری سرنوشت این گروه‌ها محور اصلی این سریال ۲۸ قسمتی است که در بخش‌های ۵۰ دقیقه‌ای از شبکه یک پخش خواهد شد.

شهرک غزالی، تهران،شهرهای شمالی کشور، قزوین، ورامین، کرمان و  ساوه از جمله لوکیشن های فصل بی پروایی است. ضمن این که بخش های خارج از کشور هم داریم که به احتمال زیاد گروه برای ضبط این تصاویر به آلمان، ارمنستان یا اوکران سفر خواهند کرد.

فریدون جیرانی کارگردان تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی «فصل بی‌پروایی» را بر عهده گرفته و سید کمال طباطبایی هم تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی است که قرار است از شبکه یک پخش شود.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 42

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درخواست «دوم» رحیمی از مهدی هاشمی در زندان چه بود؟

پ سپتامبر 10 , 2015
 تصورش هم برای برخی جالب است؛ در یک سوئیت در زندان اوین نشسته و به سقف خیره شده باشی که ناگهان نگهبانان هم سلولی جدیدت را می آورند. البته شاید برای خیلی‌ها قابل هضم نباشد که این دو زندانی از دیدار یکدیگر خوشحال شوند؛ اما محمد رضا رحیمی و مهدی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...