سرلشکر جعفری قرار گرفتن دانشگاه بقیت الله(عج) در بین دانشگاه‌های برتر جهان را تبریک گفت

اشتراک گذاری :

 

در پی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را به فرمانده، اساتید، پژوهشگران، مدیران و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام سرلشکر جعفری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر جعفر اصلانی
فرمانده محترم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)
سلام علیکم
توفیق ارزشمند قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان را به جنابعالی، اساتید، پژوهشگران، مدیران و سایر کارکنان آن دانشگاه تبریک عرض می‌نمایم.
به یقین این موفقیت بزرگ و تلاش مجاهدانه با وجود محدودیت‌های شدید، جز با توان،تعهد و شایستگی شما در شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های علمی و فناوری بومی و توکل و ایمان به خداوند متعال حاصل نگردیده است؛ باشد که مرضی رضای حضرت حق قرار گیرد،ان شاء الله.
امید است همچون گذشته با توکل بر خداوند بزرگ، توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) با ایمان و اراده‌ای مستحکم، بیش از پیش شاهد تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و دستیابی به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و رفع نیازهای علمی و پژوهشی در مسیر خیزش علمی و مرجعیت علم و فناوری کشور باشیم.
از پیشگاه حضرت منان، مزید توفیقاتتان را در سایه‌ی عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت مدبرانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

منبع:فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«نصرالله»: یقین دارم که اسرائیل نابود می‌شود /عراق و یمن دو پایگاه مهم مقاومت‌اند/ایران؛ حامی اصلی رویارویی با اسرائیل

س جولای 28 , 2015
«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در کنفرانس «متحدیم.. به خاطر فلسطین، قطعیت نابودی اسرائیل در قرآن» با بیان اینکه آرمان فلسطین بدون هیچ شکی بر حق است، افزود: هیچ قضیه‌‌ یا درگیری وجود ندارد که همانند آرمان فلسطین از حقانیت و مشروعیت برخوردار باشد. رویارویی با صهیونیسم؛ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...