سخنرانی رائفی پور – ثاثیرات جالب صدقه دادن برای سلامتی امام زمان

اشتراک گذاری :

نودیها:بسم الله الرحمن الرحیم – سلام – خواهران و برادران گرامی این مطالبی که در زیر میبینید اگر عمل کردید و اثراتش را متوجه نشدید بر تایپ کننده این مطالب که خودم باشم لعنت بفرستید .

۱ – هر روز برای سلامتی امام زمان صدقه بدهید کم بدهید ولی هر روز بدهید ، اگر در همان سال اول از لحاظ مادی یا معنوی و یا هر دو ، تاثیری متوجه نشدید بر من لعنت بفرستید ، اگر هر روز یک بار هم صدقه بدهید کمترین مقدار هم باشد اثراتش را دارد – همه کارهای خیر مستحبی که انجام می دهید ثوابش را هدیه کنید به امام زمان ( مثل صلوات فرستادن ، قرآن خواندن ، زیارت معصومین و شهدا ، زیارت قبور مومنین ، کمک کردن به مردم و … ) .

۲ – هر روز هدیه به امام زمان حداقل یک صلوات بفرستید و زیر لب با امام زمان درد دل کنید و از مشکلاتتان و … بگویید شک نکنید که متوجه صحبتهای شما میشود اگر این کار را هر روز تکرار کردید و هیچ تاثیری برایتان نداشت بر تایپ کننده این مطالب لعنت بفرستید .

۳ – همه شهدا عزیز هستند و اولیاء خدا هستند به قبور شهدا بروید و با شهیدی رفیق بشوید و درد دلهایتان را سر قبرش بگویید و این کار را تکرار کنید ، باور کنید شما را به خدا نزدیکتر میکنه و اگر مصلحت باشه حاجتتان برآورده میشه.

 

دانلود

روشنگری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 41

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خانواده شهید مهدی باکری هرگونه حمایت از کاندیداها را تکذیب کرد

د مه 15 , 2017
نودیها:همسر شهید باکری با انتشار بیانیه‌ای جانبداری از احزاب و کاندیداها را تکذیب کرد.    همسر شهید مهدی باکری با انتشار بیانیه‌ای هرگونه جانبداری از احزاب و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سهر و روستا را تکذیب کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:   به نام خدا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...