سخت‌پوستی به نام یک اسطوره موسیقی!

اشتراک گذاری :

این‌ سخت پوست که اِل تونی نامگذاری شده است، درون بی‌مهره‌ای صخره‌ای معروف به هم‌سفره یافت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، آیا یک سخت‌پوست می‌تواند آهنگ «راکت مَن» (Rocket Man) را بخواند؟! قطعاً نه اما این مسئله باعث نمی‌شود که این محقق در نام‌گذاری کشف جدید خود در صخره‌های سواحل اندونزی (سواحل راجا آمپات) که گونه‌ای خرچنگ-مانند است، از نام اسطوره موسیقی، التون جان، الهام نگیرد.

این‌گونه جدید بانام اِل تونی را درون بی‌مهره‌ای صخره‌ای که ظاهراً هم‌سفره نامیده می‌شود، پیدا کردند. هم‌سفرگی به رابطه‌ای انگلی اطلاق می‌شود که در طی آن به میزبان نه سودی می‌رسد و نه زیانی.

جیمز توماس از کالج علوم طبیعی و اقیانوس‌نگاری هالموس در فلوریدا می‌گوید: در تمامی دوران تحقیقات علمی‌ام در آزمایشگاه به آهنگ‌های سِر التون جان گوش می‌دادم و همین بهانه‌ای شد تا به یاد و احترام به وی نامش را بر روی کشف جدید خود بگذارم. درواقع زمانی که این موجود بسیار بزرگ انگلی را زیر میکروسکوپ دیدم تصویری از کفش‌های التون جان مثل جرقه‌ای از ذهنم خطور کرد.

جالب است بدانید اخیراً نیز دانشمندان با الهام از نام ادوارد اسنودن نام چِراکس اِسنودن را برای خرچنگ خارداری برگزیدند که به‌تازگی کشف کرده‌اند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اپلیکیشنی که نوزادان نارس را شناسایی می کند

ی سپتامبر 13 , 2015
محققان دانشگاه ناتینگهام بریتانیا اپلیکیشنی را برای موبایل طراحی کرده اند که می تواند نوزادان نارسی را که نیاز به مراقبت بیشتری دارند، شناسایی کند. به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل والستر که دستیار پروفسور دانشگاه ناتینگهام  است می گوید: این اپلیکیشن قادر است بر حسب سن بارداری ، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...