ساندویچ بادمجان پنیری

اشتراک گذاری :

مواد لازم برای ۲ نفر ۱ عدد بادمجان, ۱ عدد تخم‌مرغ, ۱.۲پیمانه پودر سوخاری, ۱.۴ پیمانه پنیر پارمسان رنده شده, ۵ برگ اسفناج خردشده, ۱.۲پیمانه پنیر موتزارلای رنده شده, ۲ قاشق سوپخوری رب گوجه‌فرنگی, ۲ حبه سیر رنده شده, ۲ قاشق سوپخوری روغن‌زیتون, به میزان لازم نمک و فلفل, ۲ عدد نان همبرگری, روغن به میزان لازم

طرز تهیه:

۱. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک‌کاسه مناسب تخم‌مرغ را با ۲ قاشق آب خوب مخلوط‌ و مقداری نمک و فلفل را هم اضافه کنید. در یک‌کاسه دیگر پودر سوخاری را با ۴/۱ پیمانه پنیر پارمسان و مقداری نمک و فلفل مخلوط‌کنید.

۲. بادمجان را پوست بگیرید، سپس آن را به‌صورت حلقه‌ای خردکنید و در مخلوط تخم‌مرغ خوب بغلتانید، سپس آنها را در مخلوط پنیر و پودر سوخاری قرار داده و بغلتانید. در یک تابه مقداری روغن بریزید. حالا دو طرف بادمجان‌ها را داخل تابه سرخ‌کنید، سپس آنها را از تابه خارج کرده و داخل یک ظرف مناسب قرار دهید. حلقه‌های بادمجان را از وسط نصف کنید.

۳. در یک قابلمه کوچک رب گوجه‌فرنگی را با ۴ قاشق آب جوش مخلوط‌کنید و آن را روی حرارت قرار دهید. سیر رنده شده، روغن‌زیتون و مقداری نمک و فلفل هم بریزید. خوب هم بزنید تا سس آماده شود، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

۴. چهار قاشق از سسی را که آماده کرده‌اید روی بادمجان‌ها بریزید و آنها را کاملاً آغشته به سس کنید. نان ساندویچی‌ها را از وسط نصف کنید. چند عدد بادمجان داخل آن قرار دهید، سپس ۲ برگ اسفناج روی بادمجان‌ها قرار دهید.

۵. حالا روی آنها مقداری پنیر بریزید و دوباره تعدادی بادمجان روی مواد قرار دهید و روی بادمجان‌ها مقدار دیگری پنیر بریزید و قسمت دیگر نان را روی مواد قرار دهید. ساندویچ دیگر را هم به همین روش آماده کنید.ساندویچ‌ها را به مدت ۵ دقیقه داخل فر قرار دهید تا پنیر داخل آن‌ها آب شود، سپس آنها را سرو کنید.(آشپزی مثبت)

جام جم سرا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پاسخ جالب سردار سلیمانی به سوال خبرنگار

س آگوست 25 , 2015
بارگیری روی رایانه منیع : جام تیوب برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 17

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...