ساخت فصل چهارم مجموعه «زیر آسمان شهر» به کجا رسید؟

اشتراک گذاری :

نودیها:حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون،در خصوص ساخت فصل چهارم سریال «زیر آسمان شهر» گفت: واقعیت این است که تمایل برای ساخت «زیرآسمان شهر ۴» وجود داشت؛ اما شرایط مهیا نشد. مهمترین مشکل، نبود قصه و فیلمنامه خوب و درجه یک بود.

وی افزود: معمولاً ساخت مجموعه‌های چند قسمتی نتیجه خوبی را به همراه ندارد؛ چرا که عوامل پراکنده می‌شوند و قصه و فیلمنامه هم از کیفیت می‌افتد. به هر حال فعلاً ساخت «زیر آسمان شهر ۴» منتفی است.

این بازیگر درخصوص جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: به زودی بازی در فیلم جدید آرش معیریان را شروع خواهم کرد. چند کار هم برای نمایش در شبکه خانگی آماده پخش دارم که هنوز وارد بازار نشده است.

لولایی در پایان درباره وضعیت این روز‌های آثار کمدی و استقبال مردم عنوان کرد: برخی از کار‌های طنز و کمدی خوب هستند. به نظر من کار طنز باید مخاطب را به فکر فرو ببرد؛ اما در حال حاضر بسیاری از کار‌های طنز همراه با رقص و آواز و ادابازی شده است که فقط جنبه سرگرمی دارد.

باشگاه خبرنگارارن

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نکات جادویی برای شست و شوی ماشین بدون یک قطره آب!

س جولای 17 , 2018
نودیها:شستن ماشین در خانه این روز‌ها چندان کار درستی نیست، زیرا همه ما می‌دانیم که مشکل کم آبی یک معضل جدی است و سراسر کشور در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. اما می‌توانید بدون استفاده از آب با برخی روش‌های عجیب، اما کاربردی به تمیزکردن ماشین خود بپردازید. مثلا با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...