زیر گرفتن مردم با ماشین در فتنه ۸۸ و مقصر اصلی در سوال و جواب کاربر و مدیر

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ – سوالات سیاسی

به نام خدا – سوال کاربر  :   با سلام.در جریانات ‏۸۸‏ در اولین راهپیمایی که ‏۲۵‏ خرداد بود تظاهرات سکوت بود و به نشانه ی اعتراض به نتیجه ی انتخابات بود و هیچ اسیبی به اموال عمومی نرسید و هیچ شعاری هم داده نشد یعنی به صورت مسالمت آمیز بود ولی بعد احمدی نژاد گفت که این عده خس وخاشاک هستند ومامورین امنیتی هم با وحشی بازی هایی که کردند مثل زیر گرفتن مردم با ماشین سپاه و کارهای وحشیانه ی دیگری که بنده خودم شاهد ان بودم خون مردم را به جوش آوردند و باعث شد تظاهرات تا آذر ودی کشیده شود اگر همان اول با معترضین به صورت مسالمت آمیز برخورد میشد اون اتفاقات نمی افتاد الان در همه ی کشورهای دنیا حق اعتراض وجود دارد و چنینبرخوردی نمی شود.پس به به غیر از موسوی نیرو های امنیتی ما هم مقصر بودند مثل جریان کهریزک ولی ان ها در حصرند واین ها در قصر؟

جواب در ادامه

به نام حق

با سلام و عرض ادب محضر شما دوست عزیز

در مورد راهپیمایی ۲۵ خرداد ۸۸ درست فرمودید درصد زیادی از آنها که در راهپیمایی(البته مجوز رسمی صادر نشده بود) شرکت کرده بودند مسالمت آمیز شرکت کردند ولی متاسفانه برخی از معترض نماها! با حمله به حوزه بسیج و یا آتش زدن و هرج و مرج جور دیگری رفتار کردند در فیلمهایی هم که از این روز موجود است این کاملا مشهود است.
در مورد قضیه خس و خاشاک هم مثل اینکه موضوع سخنرانی و مسایلی که احمدی نژاد عنوان کرده بود جور دیگری بوده و جور دیگری جلوه دادند.(این کلیپ را ببینید از همان سخنرانی و جمله معروف)
یک سایتی چندی پیش از بخشی از صحبتهای روحانی که اخیرا بیان شده بود هم همین برداشت را کرده بود و انصافا هم میشد استناد کرد.

اتفاقا عده ای معتقدند که برخورد نظام خیلی سوسولی! و نرم بوده هرجای دنیا باشد با شدت برخورد میکنند. ضمن اینکه مردم عادی چه میدانند کسی در میان این اعتراض مسالمت آمیز سوءاستفاده میکند و اصلا آموزش دیده و عامل دشمن است.
در مورد زیر گرفتن که مربوط به روز عاشوراست مباحث زیادی هست البته آنهایی که در روز عاشورا اغتشاش میکردند و نه اعتراض دیگر رفتار بسیار زننده ای دارند فیلمهایش در سایتها موجود است. برخی زیر گرفتن را تخلفی از برخی نیروهای نظام میدانند و برخی اصلا رد میکنند و می گویند می شود که ماشینی از جایی دزدیده شود و به اسم نظام تمام کنند کما اینکه دیدید در فیلمهای روز عاشورا ماشینهای نیروی انتظامی و غیره که رها شده بود و مخالفان به تخریب آن مشغولند بنابراین مسئله بسیار پیچیده تر این حرفهاست. این چند فیلمی هم که موجود است بسیار گنگ است و واقعا قضاوت را مشکل می کند ضمن اینکه در آن شرایط میشد برخی عوامل دشمن به اسم نظام آن کارها را انجام دهند.
ماجرای کهریزک و مسایلی که عنوان می کنند با اینکه برخی از این مسایل اتفاق افتاده اما نحوه برخورد با آن اینگونه که برخی داشتند درست نبود که آبروی مردم در جامعه جهانی برود و کشورهایی که دستشان به خون میلیون ها انسان آلوده است برای حقوق بشر در کشور ما اشک تمساح بریزند ، این غلط بود وگرنه تخلف در هر بخشی از نظام ممکن است اتفاق بیفتد.

در مورد محاکمه هم دادگاههایی برگزار شده و البته به دلیل پیچیده بودن و ملتهب بودن مطلب ممکن است گاها من و شما با خبر نشویم.

در مورد مقصر هم باید عرض کنم موسوی و کروبی این کسانی که به سران فتنه معروفند که کم هم نیستند قصور زیادی داشتند از این جهت که با دشمن مرز بندی نکردند و وقتی با دشمن مرزبندی نکنی همه چیز با هم مخلوط میشود و فضا غبار آلود میشود و دیگر شناخت حق و باطل سخت میشود و قصور بزرگ دیگر هم بردن آبروی مردم و نظام بود در شرایطی که با مشارکتی که مردم داشتند امتیازهای بسیاری میشد گرفت که نگذاشتند.

اما بسیاری دیگر هم مقصر هستند. بله برادر خیلی ها مقصرند ولی امروز به دلایلی قصر در رفته اند ولی روزی باید محاکمه شوند الان برخی از سران فتنه به راحتی راست راست میچرخند و به دلیل پیچیدگی مسئله فعلا کاری نمیشود کرد جز روشنگری اذهان ملت. البته من معتقدم ملتی داریم که با  فهم بالای سیاسی و درک درست عمل میکنند. برخی مسئولین هستند که در آفساید! به سر می برند.
یک نکته هم در مورد اعتراضات در کشورهای دیگر عرض کنم نه برادر جان اینگونه نیست. جریان میدان تین میانگ چین و امثال آن که در آمریکا هم مشابه آن اتفاق افتاده رابررسی کن آنها با اغتشاشات به شدت برخورد میکنند در حد به گلوله بستن و آمدن ارتش به خیابان.

آن اعتراضات پفکی را خواهر پدر من هم می تواند جمع کند فضای امنیتی که نیروهای آموزش دیده در دبی و انگلیس در فتنه ۸۸ درست میکردند یا برخی اراذل و اوباش از آقازاده ای پول میگرفتند که مناطق را به هم بریزند اعتراض نیست. وگرنه هزار هزار فیلم از دانشگاه و غیره موجود است که چه حرفهای تندی زده می شود و هیچ برخوردی هم نمی شود.

ممنون ملتمس دعای شما.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کاریکاتور جالب / آنچه مرقوم فرموده اید و آنچه توافق کردند

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – عکس جالب و خنده کاریکاتور جالب در مورد مذاکرات ژنو و نامه ای که روحانی به رهبری فرستادند.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 20

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...