زنی که با پرتاب انبه به سمت رئیس جمهور خانه دار شد

اشتراک گذاری :

به گزارش مشرق، «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ۵۲ ساله ونزوئلا در حال رانندگی با اتوبوس در میان انبوه جمعیت در ایالت اراگوا در مرکز این کشور بود که با پرتاب یک انبه از میان جمعیت روبرو شد.
پایگاه خبری «رای الیوم» در گزارشی نوشت مادورو بعدا در حالی که این انبه را در تلویزیون نشان می‌داد، گفت که روی این انبه، نام و شماره تلفن زنی که آن را پرتاب کرده و این عبارت که «اگر می‌توانی با من تماس بگیر» نوشته شده است.وی افزود: این زن که «مارلینی اولیوو» نام دارد، از نداشتن مسکن در رنج بود. مسئولان با او تماس گرفتند تا بگویند من با دادن یک دستگاه آپارتمان به او موافقت کرده‌ام، اما او باور نمی‌کرد و به شدت ترسیده بود!
مادورو همچنین گفته است که این انبه را خواهد خورد!
این حرکت مردمی مادورو با واکنش‌های متفاوتی اعم از تحسین و طنزپردازی از سوی مردم روبرو شده است.
یک پایگاه اینترنتی در واکنش به این رویداد با لحنی تمسخرآمیز نوشته است «اگر آنها (مسئولان ونزوئلایی) در ازای یک انبه به تو آپارتمان می‌دهند، اگر به سمت آنها آناناس پرتاب می‌کردی، چه می‌دادند!»

منبع :  کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ازدواج اجباری برای نوزاد یکساله

د آوریل 27 , 2015
به گزارش ایسنا، این دختر هندی اکنون ۱۸ ساله است و تنها چند روز پیش زمانی که به او گفته شد باید برای زندگی به خانه شوهرش برود، فهمید ازدواج کرده است. وی از این موضوع راضی نبود و با کمک یک فعال حقوق کودکان توانست این ازدواج اجباری را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...