زنگ خطر افزایش سن ازدواج در جامعه/ خلا آموزش مهارت زندگی حس می شود

اشتراک گذاری :

نودیها:اعظم ذوالفقاری روانشناس خانواده  اظهارداشت: افزایش سن ازدواج باعث نابسامانی وناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی وفرهنگی درسطح جامعه می شود.

این روانشناس تصریح کرد: افزایش سن ازدواج در بسیاری ازدختران به دلایل مختلفی چون داشتن تحصیلات عالیه،اشتغال و در برخی موارد رابطه نادرست دختر و پسر است که باعث تاخیر در ازدواج شده است و معضلاتی را در جامعه به وجود آورده است.

 وی با تاکید بر دیگر علل افزایش سن ازدواج گفت:بیکاری، هزینه بالای زندگی، مهریه بالا و ترس از آینده از مهم ترین دلایل تاخیر در ازدواج است.

ذوالفقاری با تاکید بر آمورش مهارت زندگی به جوانان گفت:آموزش مهارت زندگی به جوانان برای مقابله منطقی با مشکلات و کاهش طلاق از مهمترین فاکتورهای زندگی امروزی محسوب می شود تا کیفیت و دوام زندگی جوانان افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«قندها و چربی‌ها» با ورزش معتدل به‌صورت متعادل مصرف می‌شوند

چ جولای 26 , 2017
نودیها:یک متخصص طب سنتی گفت: در ورزش معتدل، قندها و چربی‌ها به طور متعادل مصرف می‌شوند به خصوص وقتی که ورزش به آرامی شروع و کم‌کم سریعتر یا شدیدتر شود.  دکتر محمد انصاری‌پور درباره ورزش اظهار کرد: سه عامل مهم در سلامتی از دیدگاه ابن سینا عبارتند از تدبیر ورزش، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...