زردچوبه و سنجد برای درمان پوکی استخوان

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – رژیم غذایی

زردچوبه و سنجد برای درمان پوکی استخوان – در ادامه.

برای درمان و کاهش درد ناشی از پوکی استخوان مصرف جوشانده رازیانه، گزنه، سنجد و زردچوبه توصیه شده همچنین ماساژ دادن اندام‌ها با روغن بادام تلخ و اسانس نعنا نیز در کاهش دردهای استخوانی مفید است.
خبرگزاری فارس: درمان پوکی استخوان با زردچوبه و سنجد

حمید افراسیابی  گفت: برای درمان پوکی استخوان در طب سنتی توصیه شده که ریشه زردچوبه مصرف شود چون برای درمان درد مفاصل و پوکی استخوان کاربرد دارد.

وی ادامه داد: همچنین گیاه گزنه نیز خواص ضد درد مفاصل و پوکی استخوان دارد به طوری که جوشانده‌ گزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان توصیه شده است چرا که
 پوکی استخوان در نتیجه‌ از بین رفتن املاح معدنی از بدن ایجاد می شود البته اغلب در افراد بالای 50 سال این بیماری بروز می یابد.

این متخصص طب سنتی افزود: مصرف صبحانه و شام البته در ابتدای شب برای پیشگری و درمان این بیماری توصیه شده است.همچنین استفاده از روغن بادام تلخ و اسانس نعنا برای ماساژ دادن اندام‌هایی که دردناک است مناسب است.

افراسیابی گفت: در برخی موارد با توصیه پزشک طب سنتی انجام حجامت برای کاهش دردهای استخوانی و مفصلی مجاز است.

وی گفت: مصرف روزانه مخلوط آسیاب شده از پوسته جوشیده تخم مرغ با عسل نیز توصیه شده همچنین مصرف جوشانده رازیانه به صورت روزانه و فرنی پودر سنجد توصیه شده است.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فصل اول کتاب فتح خون با نام آغاز هجرت عظیم به قلم شهید سید مرتضی آوینی

ش آوریل 11 , 2015
«فتح خون» نام کتابی است به قلم شهید سید مرتضی آوینی که به روایت محرم و عاشورا می پردازد. در ده فصل تنظیم شده است و هر فصل مربوط به یکی از وقایع قیام اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص دارد.   مشروح فصل اول در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...