رویای طلایی فوتبال ایران

اشتراک گذاری :

نودیها:روی کاغذ سفید تیم ملی ایران به اندازه پرتغال و اسپانیا شانس صعود دارد و روی زمین سبز مسابقه نیز ملی پوشان ایرانی نشان دادند که لایق بهترین‌ها هستند.


از اسپانیا قهرمان جهان هراسی نداشتیم و یکی از گرانترین تیم های جام جهانی را برای دقایقی زیر حملات خود قرار دادیم.اکنون در انتظار تاریخی ترین مسابقه فوتبال ایران هستیم ۴ تیرماه ۱۳۹۷ و تقابل با پرتغالی که ابر ستاره ای به نام کریس رونالدو دارد.
در روسیه کشور شگفتی‌ها به مصاف پرتغال می‌رویم. روسیه سرزمین شگفتی هاست که در آن یک روستازاده ساده می تواند تبدیل به قهرمان و ستاره جهانی شود.

یوری گاگارین اولین فضا نورد جهان؛ کارگری ساده بود که در یک خانواده روستایی به دنیا آمد و توانست جهان را متحیر کند. ۵۷ سال بعد از این اتفاق مهم در جهان، تیم ملی فوتبال ایران به دنبال خلق حماسه ای ماندگار در جهان فوتبال است. ملی پوشان ایران می خواهند اولین جشن صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جهان را در یک شهر کوچک روسیه برپا کند. جشنی ۸۰ میلیون نفری!
تیم ملی ایران نیز پر از ستاره هایی است که از شهر و روستاهای ایران زمین و در خانواده های معمولی به دنیا معرفی شده اند ؛علیرضا بیرانوند و وحید امیری بچه های خرم آباد هستند، علیرضا جهانبخش و سعید عزت الهی گیلانی، کریم انصاری فرد شیربچه ای از خطه آذربایجان و اردبیل، سردار آزمون ترکمن، امید ابراهیمی، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی گنجی اهل مازندران، احسان حاج صفی از شهر کاشان آمده، مجید حسینی اهل کرج، مسعود شجاعی آبادانی و پژمان منتظری اهوازی است.
رشید مظاهری ازگچساران و مهدی ترابی از تهران آمده اند.
تیم ملی فوتبال ایران یک تیم با ۸۰ میلیون قلب تپنده است! تیم ملی ایران تیمی برای ساختن رویای طلایی ۸۰ میلیون ایرانی است. تمامی این ستاره های دوست داشتنی از شهرهای بزرگ و کوچک ایران آمده اند تا مثل یوری گارگارین رویای یک ملت را به حقیقت تبدیل کنند. رویای تاریخ سازی و جاودانگی در فوتبال ایران و جهان.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ده نکته برای افزایش باروری مردان

ی ژوئن 24 , 2018
نودیها:چه شما اخیراً برای بچه‌دار شدن تلاش کرده باشید یا مدت طولانی است که در تلاش هستید، ضروری است تغییراتی در زندگی‌تان بدهید. در اینجا ده نکته را درباره باروری مردان و ارتقا سلامت اسپرم بیان می‌کنیم. ۱- مقداری آنتی‌اکسیدان به رژیم غذایی‌تان بیفزایید احتمالاً نام آنتی اکسیدان ها را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...