روستای کوتوله ها در چین + عکس

اشتراک گذاری :

اخبار – جالب

روستای کوتوله ها در چین! – متن در ادامه.

 این دانشمندان در تلاشند تا راز روستای "یانگسی" واقع در استان سینچوان در جنوب غربی چین را دریابند موضوعی که سالهاست حیرت آنها را برانگیخته است.

۴۰ درصد از ساکنان این روستا کوتوله بوده و متوسط عمر آنها بین ۳۶ تا ۸۰ سال است. تا کنون هیچ تفسیر علمی منطقی درباره این پدیده وجود ندارد موضوعی که باعث شده این روستا "روستای کوتوله ها" نامیده شود.

بومیان منطقه تلاش کرده اند از طریق اسطوره ها و داستان های موجود در بین اهالی و روستاهای همجوار و همچنین سالخوردگان روستا به تفسیر این پدیده بپردازند. آنها دهان به دهان نقل می کنند که این روستا ، منطقه ای سالم و شاد بود تا اینکه دهها سال قبل ، در یک شب تابستانی همه چیز به هم ریخت و بیماری بدخیمی با حالاتی عجیب و غریب در بین اهالی منتشر شد و همه کودکان ۵ تا ۷ ساله را درگیر کرد. این بیماری موجب شد رشد جسمی آنها متوقف شود. برخی از این افراد با ناتوانی های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند.

هیات هایی از دانشمندان و کارشناسان به منظور بررسی منابع آب، خاک و دیگر محصولات به این روستا آمدند و بررسی افراد مبتلا نتایج قانع کننده ای در اختیار این دانشمندان قرار داد. اما با این حال، آنها نتوانستند علت این بیماری را که از سال ۱۹۵۱ همچنان نسل به نسل در میان اهالی این روستا منتقل می شود، تشخیص دهند تا همچنان راز این روستای مرموز سر به مهر و پوشیده بماند.

به باور روستاییان نیروهای شر توانستند به محل سکونتشان غلبه کرده  و برخی از آنها با نکوهش این منطقه آن را روستایی نفرین شده می دانند. عده ای دیگر براین باورند که مردی به نام "وانگ" با کشتن لاک پشتی سیاه و خوردن گوشت آن موجب انتشار این بیماری شد. آنها لاک پشت را علت واقعی می دانند.

در طول این سالها، بسیاری از اهالی به علت ترس از ابتلا به این وضعیت عجیب و غریب این منطقه را ترک کرده اند. اما به نظر می رسد که در زمان حاضر همه چیز در حال بهترشدن است. بسیاری از سالمندان این منطقه قدشان به ۸۰ سانتی متر می رسد اما نسل جدید به طور قابل توجهی تحت تاثیر پدیده کوتاه قدی قرار نگرفته اند.

منبع : العالم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قوانین جدید جریمه برای مشمولان غایب سربازی از سال ۹۴

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار قوانین جدید جریمه برای مشمولان غایب سربازی از سال ۹۴ – در ادامه. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 7

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...