روزنامه‌های اصلاح‌طلب چگونه راهپیمایی روز قدس را پوشش می‌دهند؟!

اشتراک گذاری :

این روزنامه بدون هرگونه سنت‌شکنی ضمن چاپ یک تصویر از حاج آقا که ایشان در آن روی یک مبل سلطنتی لم داده است، تیتر یک خود را به سخنرانی صمیمانه ایشان در جمع زرافه‌داران بندرگناوه اختصاص می‌دهد. این روزنامه در یادداشتی به قلم صادق زیباکلام، از فواید اقتصادی پرورش زرافه در کشور نیز می‌نویسد و در انتهای صفحه و زیر تبلیغ تورهای کویر گردی و… در حد یک خط چیزهایی در اعتراض به وزارت کشور و این‌که گویا دیروز عده‌ای تندرو تجمعات غیرقانونی داشته‌اند، هم می‌آورد.

شرق

این روزنامه با گذاشتن نقاشی له و لورده‌ای از احسان علیخانی در یک طرف و عکسی رنگی و با کیفیت از رامبد جوان در طرفی دیگر، تیتر یک خود را به مضرات اشک بر روی چشم‌ها اختصاص می‌دهد و ضمن یادداشتی به قلم این‌بار هم دکتر صادق زیباکلام، به آخرین یافته‌های دانشمندان آمریکایی! پیرامون مضرات گریه در برابر تلویزیون و از قضا فواید خنده در برابر تلویزیون اشاره می‌کند. این روزنامه در نهایت در خط دوم از پایین به حضور فائزه هاشمی در جمع هواداران در یک جای شلوغ که معلوم نیست کجاست می‌پردازد.

آفتاب یزد

روزنامه آفتاب یزد ضمن انتشار تصویری از حضور ملیونی مردم در راهپیمایی روز قدس، این‌گونه تیتر می زند: “خواسته ملت! آزادی عزیزان در حصر!” این روزنامه در ادامه در یادداشتی به قلم این‌بار کسی غیر از صادق زیباکلام، به دعوت چند روز پیش رئیس‌جمهور برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره می‌کند و نویسنده از این‌که مردم به دعوت رئیس‌جمهور این‌گونه لبیک گفته‌اند، در پوست خود نمی‌گنجد و نهایتا با اشاره به یادداشت‌های مهم صادق زیباکلام، نتیجه می‌گیرد منتقدان دولت یک اقلیت ۸درصدی هستند.

قانون

این روزنامه ضمن انتخاب این تیتر که: “قصاص آری، نه؟” مطالبی پیرامون حقوق بشر و قبح بین المللی کشتن هم‌نوعان بیان می‌نماید و ضمن انتقاد نسبت به احکام مروج خشونت در اسلام، در صفحه آخر خود در کاریکاتوری یک خیابان پر از آدم را به تصویر می‌کشد که آدم‌های آن، دور خود را با سیم‌خاردار پر کرده‌اند!

اعتماد

روزنامه اعتماد نیز در راستای پرت کردن حواس‌ها از پرونده کرسنت، این‌گونه تیتر می‌زند: “نقش دکل گمشده در ماجرای بورسیه‌ها”. این روزنامه نیز برای پوشش روز قدس، ضمن انتشار تصویری از حاج آقا در میان انبوهی از محافظان، در زیر تصویر می‌نویسد، پاسخ آری ملت به آیت الله!

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سه شرط برای ساخت پایتخت ۵

پ جولای 23 , 2015
سیروس مقدم در ابتدای نشست خبری سریال «پایتخت ۴» که عصر چهارشنبه ۳۱ تیرماه با حضور خشایار الوند نویسنده و ریما رامین فر بازیگر این سریال برگزار شد، به حادثه جاری شدن سیل در مازندران اشاره کرد و با ناگوار دانستن آن گفت: این حادثه بسیار تاسف بار و ناراحت کننده بود […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...