رقابت حسنی و رشیدپور برای اجرای «من و شما»

اشتراک گذاری :

نودیها:هادی قندی تهیه کننده برنامه «من و شما» گفت: گزینه‌های اول ما فرزاد حسنی و رضا رشیدپور هستند، اما به دلیل آنکه این دو مجری متعلق به دو شبکه دیگر هستند با محدودیت انتخاب مواجه شده ایم، اما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مجریان دیگری مانند آرش ظلی پور، حمید فراهانی، شاهین صمدپور و محمدحسین میثاقی هم مطرح هستند که در صورت عدم توافق با مدیران به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

قندی تصریح کرد: فرم برنامه تغییر خاصی نکرده است، اما آیتم‌ها و تیتراژ‌های جدید به برنامه اضافه شده است و شکل برنامه در سری جدید نیز همان برنامه گفتگو محور روال گذشته خواهد بود.

وی عنوان کرد: ما در برنامه سه تیتراژ ابتدایی، میانی و پایانی خواهیم داشت که گرشا رضایی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری آن را خوانده اند.

قندی در پایان گفت: به احتمال فراوان جمعه این هفته یا نهایتا هفته آینده برنامه به روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 4]

Related Images:

Visits: 63

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گاف جدید ترامپ دربارۀ رونالدو سوژه رسانه‌ها شد

ی جولای 1 , 2018
نودیها:گاف جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با مارسلو ربلو دی سوسا، رئیس جمهور پرتغال، سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته میزبان مارسلو ربلو دی سوسا در کاخ سفید بود. آنها دقایقی را در مورد دنیای فوتبال و بازیکن معروف پرتغالی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...