رشد عجیب آمار تعرض جنسی به کودکان در انگلیس

اشتراک گذاری :

ایندیپندنت: آمارهای پلیس انگلیس نشان می‌دهد که تعداد جرایم جنسی ثبت شده علیه کودکان طی یکسال رشد شدیدی داشته و بیش از یک سوم افزایش داشته است.

براساس آمارهای رسمی منتشر شده، طی سال منتهی به مارس ۲۰۱۴ مجموع ۳۱۲۳۴ تعرض جنسی علیه افراد زیر ۱۸ سال گزارش شده است – که برابر با میانگین روزانه ۸۵ مورد است.

البته بسیاری از این موارد شامل قربانیانی تاریخی است که همزمان با انتشار اخباری در مورد انجام آزاد و اذیت جنسی از سوی شخصیت‌های مشهور انگلیسی مانند جیمی سویل، مجری مشهور سابق بی‌بی‌سی، گزارش شده‌اند.

همچنین برخی بخش‌های پلیس این کشور شیوه‌های ثبت خود را بهبود بخشیده و برای اولویت بخشیدن به آزار و اذیت کودکان آموزش‌هایی را دیده‌اند.

اما گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که قربانیان به کمک‌های کافی دسترسی ندارند، برای مثال طی یکسال ۵۵ هزار موقعیت برای حمایت‌های درمانی از افراد قربانی – پس از اینکه در معرض آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند – کمبود وجود دارد.

طی سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ (منتهی به مارس سال ۲۰۱۳) ۲۲۶۵۴ مورد جرایم جنسی علیه افراد نابالغ از سوی پلیس دو منطقه انگلیس و ولز ثبت شده است. رشد شدید موارد تجاوز و تعرض جنسی علیه کودکان نشان دهنده گستره آزار و اذیت کودکان در انگلیس است.

اکثر قربانیان ۱۲ تا ۱۶ سال سن دارند، هرچند بیش از یک سوم آن‌ها کمتر از ۱۱ سال داشته‌اند که شامل ۲۸۹۵ مورد کودکان زیر ۵ سال و ۹۴ نوزاد است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دولت روحانی یارانه کالایی ماه مبارک رمضان را حذف کرد

پ ژوئن 18 , 2015
نمایشگاه طرح ضیافت به عنوان مکانی که عموما قشر ضعیف جامعه را به خود جلب می‌کرد و برای حمایت از قشر ضعیف جامعه در قالب ارائه کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان با حمایت یارانه ای دولت برپا می‌شد، در سال جاری با استدلال اینکه تولید انواع کالا در کشور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...