رزمندگان مقاومت مناطق جدیدی را در «زبدانی» پاکسازی

اشتراک گذاری :

رزمندگان حزب الله لبنان در ادامه نبرد پاکسازی «زبدانی» از حضور تروریست‌ها، شب گذشته موفق شدند مناطق «درب الکلاسه»، «درب حصبه» و «مرج الکساره» را در حومه این شهر از وجود عناصر تروریستی «احرار الشام» و «جبهه النصره» پاکسازی کنند. در جریان این عملیات ده‌ها تن از تروریست‌ها کشته و به اسارت گرفته شدند.

به گزارش فارس، در ادامه عملیات پاکسازی شهر زبدانی رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه موفق شدند به سمت تپه «عین مزارب» واقع در شرق این شهر پیشروی کنند. در حال حاضر درگیری شدیدی بین نیروهای حزب الله با تروریست ها در مناطق جنوبی شهر زبدانی و شرق دشت زبدانی گزارش شده است. نیروهای حزب الله هم اکنون در حال پیشروی به سمت میدان «السیلان» در نزدیکی مرکز شهر می‌باشند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته نیز ۲۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره قصد ورود به شهر زبدانی از منطقه دشت الزبدانی واقع در جنوب شهر را داشتند که نیروهای حزب الله بعد از اطلاع  از تحرکات آنان، توانستند درعملیاتی تمامی تروریست‌ها را به اسارت بگیرند.

این گزارش حاکی است که گروهی از تروریست‌های جبهه النصره و احرار الشام قصد ورود به شهر زبدانی از مناطق جنوبی و نفوذ به مناطق آزاد شده توسط حزب الله را داشتند که با کمین نیروهای حزب الله ۴۰ تن از تروریست‌ها کشته یا زخمی شدند. همزمان یگان موشکی و توپخانه‌ای حزب الله به کمک جنگنده‌های ارتش سوریه به صورت مستمر مواضع تروریست‌ها را در داخل شهر مورد هدف قرا می دهند.

از طرفی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه روز گذشته موفق شدند پس از درگیری شدید با گروه‌های تروریستی احرارالشام و جبهه النصره گذرگاه «درب الشام» را آزاد کنند. این منطقه مسیر امداد رسانی تروریست‌ها از زبدانی به سمت دره «بردی» به شمار می‌رفت.

رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه در حالی پیشروی از محور شمالی را آغاز کردند که  به تدریج در حال بستن تمامی ورودی‌های شهر زبدانی از تمامی محورها هستند تا بتوانند از ورود و خروج تروریست‌ها به شهر جلوگیری کنند.

منبع:فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نخستین عملیات جنگنده‌های اف‌۱۶ علیه مواضع داعش در عراق

س جولای 21 , 2015
 سرتیپ «معن السعدی» فرماندهی عملیات ویژه در عراق اعلام کرد که جنگنده‌های اف ۱۶ آمریکایی که اخیرا به بغداد تحویل داده شده است، نخستین عملیات را علیه داعش در خاک عراق انجام دادند. به نوشته خبرگزاری آناتولی، ۴ فروند اف ۱۶ آمریکایی که اخیرا تحویل بغداد شده‌اند، نخستین عملیات را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...