رزمندگان معارض سعودی یک نظامی اماراتی را در نجران به اسارت گرفتند

اشتراک گذاری :

 در عربستان خبر دادند: جنبش آزادگان نجران روز سه‌شنبه با حمله به مرکز پلیس الحریه نجران یک نظامی اماراتی را به اسارت گرفته و شماری از نظامیان ارتش سعودی را کشتند، اگرچه که مقامات سعودی سیطره نیروهای این جنبش بر مرکز پلیس مذکور را رد می‌کنند.

«ابومسعود»، یکی از رهبران جنبش آزادگان نجران عربستان اعلام کرد که نیروهای این جنبش مرکز پلیس الحریه را تحت کنترل کامل خود گرفته‌اند.

وی افزود: نیروهای جنبش آزادگان نجران با پشتیبانی جنبش الشباب در نجران شهر الاخدود در جنوب نجران در نزدیکی مرز با یمن را تحت سیطره خود گرفته و نظامیان سعودی را متحمل تلفات جانی و تجهیزاتی کردند.

جنبش آزادگان نجران و دیگر گروه‌های معارض عربستانی در نجران سحرگاه روز سه شنبه با حمله به پایگاه‌های نظامی در مرز کشورشان با یمن، چندین نظامی سعودی را کشته و سلاح‌های آنجا را به غنیمت گرفتند.

منبع:فارس

اخ
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پای سرو بوستانی در گلست - شعر سعدی

چ جولای 22 , 2015
پای سرو بوستانی در گلست سرو ما را پای معنی در دلست هر که چشمش بر چنان روی اوفتاد طالعش میمون و فالش مقبلست نیکخواهانم نصیحت می‌کنند خشت بر دریا زدن بی‌حاصلست ای برادر ما به گرداب اندریم وان که شنعت می‌زند بر ساحلست شوق را بر صبر قوت غالبست […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...