رای نیاوردن چندین ماهه پیشنهاد هاشمی با حمایت روحانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

اشتراک گذاری :

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، یکی از اعضای جلسه نسبت به سخنان روحانی در همایش فرماندهان نیروی انتظامی اعتراض کرد و خواستار توضیح رئیس جمهور در این رابطه شد.

روحانی نیز توضیحاتی ارایه داد که طبق گفته حاضران در آن جلسه ارتباط چندانی با موضوع نداشته و اقناع کننده نبود؛ پس از توضیحات رئیس جمهور۴ نفر از اعضای شورا خواستار صحبت شدند که رئیس جلسه اجازه صحبت به هیچ یک از آنها نداد.

براساس این گزارش، طبق اساسنامه دانشگاه آزاد سه نفر از اعضای حقیقی هیئت امنای این دانشگاه، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب می‌شوند که شیوه معرفی نفرات مذکور به شورایعالی انقلاب فرهنگی از دو مسیر معرفی از سوی هیئت موسس دانشگاه آزاد و یا پیشنهاد از سوی خود اعضاء شورایعالی است.

۸ ماه قبل هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار عدم دخالت شورا در این زمینه و معرفی هر ۳ نفر عضو حقیقی صرفا توسط هیئت موسس دانشگاه آزاد شد.

پس از گذشت ۸ ماه، این موضوع در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و در این زمینه رأی گیری علنی شد.

پس از رای گیری، پیشنهاد مذکور رای نیاورد و پس از رأی نیاوردن این موضوع توسط یکی از اعضا نسبت به تعداد آراء تشکیک شد و دوباره رای گیری علنی بعمل آمد.

در رأی گیری مجدد نیز این بحث رأی نیاورد که برای بار دوم توسط یکی دیگر از اعضاء در تعداد آراء تشکیک بعمل آمد. پس رای گیری سوم نیز این پیشنهاد رای نیاورد و عملا درخواست هیئت امناء دانشگاه آزاد با پاسخ منفی روبرو شد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سعید جلیلی: گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا علیه ما بود

چ مه 6 , 2015
سعید جلیلی در همایش ولایت و بصیرت با موضوع گفتمان انقلاب، فرصت و تهدیدها، در جمع مردم ولایت‎مدار شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از افتخارات ملت تجارب ارزشمند آن است که سرمایه مرده به‌حساب می‎آید. وی تصریح کرد: پدران و اجداد ما انسان‎هایی مومنی بودند که بسیاری از آیات قرآن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...