رئیس ستاد روحانی حاضر به مناظره با حجت‌الاسلام نبویان نشد

اشتراک گذاری :
نودیها: صبح امروز قرار بود مناظره ستادهای انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری ایرنا در ساری برگزار شود که این مناظره به دلیل حضور نیافتن رئیس ستاد روحانی لغو شده است.

 روز گذشته طی تماسی تلفنی با مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد رئیسی مبنی بر اینکه تصمیم گرفته شد تا مناظره‌ای با روسای ستاد انتخاباتی روحانی، رئیسی، قالیباف و میرسلیم در مازندران توسط این رسانه برگزار شود و از سید محمود نبویان هم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در این مناظره دعوت می‌شود.

 
جلساتی که نبویان در صبح امروز با ائمه جمعه غرب مازندران از قبل برنامه‌ریزی کرده بود به‌دلیل حضور در این نشست سیاسی کنسل و وقت را برای حضور در مناظره با دیگر رقبای سیاسی خود تنظیم کرده بود.
 
 45 دقیقه قبل از برگزاری مناظره هنگامی که روسای ستاد رئیسی، قالیباف و میرسلیم آماده برای این نشست سیاسی بودند از رسانه میزبان تماسی مبنی بر لغو مناظره گرفته شد و علت لغو مناظره نیز حضور نیافتن محسن نریمان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی عنوان شده است.
 رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سایت کاریابی کارانه راه اندازی شد

پ مه 4 , 2017
سایت نودیها از فارس از باشگاه خبرنگاران: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولین اولویت شما چیست، اظهار داشت: اولین اولویت ما تعهد به وعده اصلی‌مان یعنی ایجاد ۵ میلیون شغل است. وی با بیان اینکه ان‌شا‌الله با کمک کارآفرینان، پیمانکاران، تجار و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...