دیکتاتوری روشنفکران و سحر قریشی!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها –  سحر قریشی بازیگر زن سینما، در اظهار نظری رفتن زنان به ورزشگاه را مهم ندانست و به نحوی مخالفت خودش را با رفتن زنان به ورزشگاه  و کم اهمیت بودن این مسئله از نظر خودش، اعلام کرد.

جدای از این که چقدر این مسئله اصلا مهم است و چقدر حضور زنان در ورزشگاه برای آنان مفید است یا مضر ؟ یا اصلا این مسئله یک مسئله برای  فرار دولت از ضعفهای گسترده در بخش های اقتصادی و معیشتی مردم و گرانی است، باید به این مهم دقت کرد که اصولا جریانی که خودش را روشن فکر(در اصل دیکتاتور است) می داند چرا هر کسی مخالفش باشد را له می کند ولو این که تفاوت آشکاری هم نداشته باشد.

سحر قریشی یک عنصر انقلابی و برآمده از تفکر انقلابی و اسلامی نیست اما چطور هیچکس در این فضا نمی تواند سخنی به میان آورد و هر کسی ذره ای مخالف این جریان دیکتاتوری سینما باشد خفه اش می کنند؟؟!

پیش از این رفتار دوگانه جریان دیکتاتوری سینما با الهام چرخنده و مشابه این موارد بسیار بوده و خواهد بود.

کاش کسی پیدا شود از همین دسته جرات پیدا کند بیاید و حقیقت این دیکتاتوری شوم سینما و تلویزیون و تبلیغات تلویزیونی را برملا کند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وقتی لیست امید را با پول می‌بستید یاد« عصاره فضائل» نبودید؟!

س دسامبر 19 , 2017
نودیها:عضو فراکسیون امید که در جلسه علنی مجلس نمایندگان را نه عصاره فضائل ملت که عصاره فضائل شورای نگهبان خواند به این حقیقت و سؤال‌اشاره نکرد و پاسخ نداد که خود او نیز نماینده همین مجلس بوده و اعتراض او و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات نسبت به عملکرد فراکسیون […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...