دوپینگ قلب و عروق با دمنوش‌های گیاهی/ کسانی که قلبشان تیر می‌کشد، بخوانند

اشتراک گذاری :
نودیها:امین زاهدی متخصص تغذیه  با اشاره به اینکه کاهش جریان خون در عضله قلب باعث ایجاد درد می شود، گفت: اکثر انسان‌ها در طول زندگی دچار سوزش و درد خفیف قلب می‌شوند.
زاهدی درباره علایم بیماری قلبی افزود: تنگی نفس، تعریق زیاد، احساس همیشگی ضعف و سرگیجه مدام از علایم بیماری قلبی و عروقی است. 
 
به گفته این متخصص تغذیه، مصرف گیاهانی مانند ریشه سنبل الطیب، گل گاو زبان، بادرنجبویه و اسطوخودوس باعث کاهش تپش و ضعف قلب می شود.
 
وی با بیان اینکه استفاده گیاه دارویی جهت درمان بدون اطلاع پزشک بیماری قلبی را افزایش می دهد، اظهار داشت: گیاهان دارویی حاوی آنتی اکسیدان و فلاونویید هستند به همین دلیل در بهبود سلامت قلب و عروق خونی تاثیر بسزایی دارند.
 
زاهدی با بیان اینکه داروی مورد مصرف بیماران قلبی و عروقی وارفارین ضد انعقادی است، تاکید کرد: مصرف همزمان گیاهانی مانند زنجبیل، انبه، سیر و گزنه با وارفارین باعث بروز خونریزی در ناحیه قلب می شود.
 
این متخصص تغذیه با اشاره به درمان قلب بیان کرد: مصرف یک فنجان دمنوش مرزنجوش باعث کاهش درد قلب می شود.
 
وی به گیاه نعناع اشاره کرد و یادآور شد: برگ نعناع را کوبیده و در یک لیوان آب به مدت نیم ساعت بجوشانید و جهت درمان قلب بنوشید.
 
وی با بیان اینکه بیماران قلبی با نوشیدن چای سبز می‌توانند اثر وارفارین را کاهش دهند، تصریح کرد: بیماران قلبی و عروقی باید از مصرف مواد غذایی همچون زردچوبه و پیاز به دلیل خاصیت ضدلخته‌کنندگی آنها خودداری کنند.
 
زاهدی در پایان بیان کرد: سوزش شدید معده بعد از صرف غذا نشانه ای از مشکلات گوارشی است و هیچ ارتباطی با بیماری قلبی و عروقی ندارد.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا شب یلدا هندوانه می‌خوریم؟

د دسامبر 19 , 2016
نودیها:برگزاری مراسم یلدا، اگر بتوان نام جشن بر آن نهاد، آیینی خانوادگی است و گردهمایی ها به خویشاوندان و دوستان نزدیک محدود می‌شود. در کتاب‌ها و سندهای تاریخی به برگزاری مراسم شب یلدا اشاره ای نشده است. ابوریحان بیرونی از جشن روز اول دی ماه که آن را خرم روز […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...