دومین اشتباه علی لاریجانی بعد از تسلیت به خاتمی

اشتراک گذاری :

بخش تحلیل نودیها – دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی چندی پیش در حالی که رهبر معظم انقلاب به محمد خاتمی از سران فتنه تسلیت نگفتند و مادر او را مورد خطاب خود قرار دادند به محمد خاتمی تسلیت گفت و تعجب بسیاری از تحلیلگران سیاسی را این اقدام لاریجانی در پی داشت.

در اقدام جدید و عجیب علی لاریجانی این بار در دیدار فرمانداران سراسر کشور در ادامه صحبتهای جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم در مورد شفافیت در انتخابات مجلس آینده با سخنانی تشکیک ایجاد کرد.

لاریجانی گفت : “صندوق های رای باید شفاف تر باشد”. به واقع این سخن که مشابه سخنان رئیس جمهور بود چه مفهومی می دهد؟ در زمانی که هنوز فاصله ی زیادی با انتخابات داریم و اصلا مطرح کردن هر گونه مبحثی در مورد انتخابات را کاری غلط و اشتباه می توان دانست.

امیدواریم آقای لاریجانی در آینده در مواضع خودشان تامل بیشتری داشته باشند و این امربه معروف و نهی از منکر ما ایشان را ناراحت نکند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 31

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آشنایی با نوشیدنی‌های خنک و بهاری

د ژوئن 1 , 2015
الان که فصل، فصل گل و گیاه است پس از فرصت استفاده کرده و از ترکیب عرقیات و میوه‌ها نوشیدنی‌های گوارا و مفیدی برای بدن خود و خانواده‌تان تهیه کنید. به گزارش باشگاه خبرنگاران، درست است که می‌گویند هیچ چیزی در طبیعت جای آب را نمی‌گیرد و بدن برای حفظ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...