دولت در حق مردم خوزستان کوتاهی کرده است/ وزرا خواب هستند

اشتراک گذاری :

نودیها:محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب  با اظهار تأسف از مشکلات پیش‌آمده برای مردم استان خوزستان تصریح کرد:‌ دولت باکمال تأسف در حق مردم خوزستان کوتاهی کرده است. 

وی افزود: خوزستان سزاوار کم‌لطفی و کم‌محبتی نیست چون این استان همه کشور را زنده کرده ولی خود روی آبادانی وزندگی را ندیده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با انتقاد از عدم توجه دولت به استان خوزستان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه مردم خوزستان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پایبند هستند و اعراب باوفای خوزستان تاکنون هیچ توجهی به بوق‌های بیگانه از سوی عربستان سعودی و کشورهای غربی نکرده‌اند ولی از تبعیض و بی‌توجهی دولت دلخور هستند.

وی افزود: مردم خوزستان با همه فقری که دارند در همه عرصه‌ها بالاخص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به ندای رهبر انقلاب برای شرکت در این راهپیمایی لبیک گفتند.

انصاری بابیان اینکه استان خوزستان در ۸ سال جنگ تحمیلی ۸۰ سال عقب افتاد، تصریح کرد: علیرغم همه این‌ها وزرا خواب هستند و اگر پیشرفت سایر استان‌ها را نسبت به خوزستان مقایسه کنیم شاهد بی‌توجهی به مردم استان خوزستان خواهیم بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با تأکید بر لزوم تشکیل جلسه اضطراری برای حل مشکلات مردم این استان تصریح کرد: اگر دولت و در رأس آن شخص رئیس‌جمهور بخواهند آرامش به مردم خوزستان بازگردد، باید سفری نه تشریفاتی و توخالی بلکه مصمم و جدی به خوزستان داشته و طی جلساتی در مورد حل ریشه‌ای مشکلات خوزستان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود:‌حضور مؤثر دولت در استان خوزستان هم تسلی‌بخش مردم این استان خواهد بود و هم زمینه حل این بحران را فراهم خواهد کرد.

انصاری در پایان تأکید کرد: مردم خوزستان ناراحت و دلخور از این هستند که چرا علیرغم همه مقاومت‌های ۸ ساله و رشادت‌های ۳۸ ساله توجهی از سوی دولت به آن‌ها نمی‌شود و به جرأت می‌توان گفت این بی‌توجهی‌ها را ظلم به خود می‌دانند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تولید برنج تراریخته نداریم/انحصاری در واردات روغن نیست/برسر قیمت گندم به اختلاف خوردیم

س فوریه 14 , 2017
وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بخش کشاورزی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: تولید برنج تراریخته نداریم، انحصاری در واردات روغن نیست. برسر قیمت خرید گندم با شورای اقتصاد اختلاف نظر داریم. نودیها: محمود حجتی نجف آبادی در گفتگوی ویژه خبری در بخش تأمین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...