دوران نامزدی را جدی بگیرید

اشتراک گذاری :
نگذارید یک سو تفاهم ساده مقدمه ای برای یک اختلاف جدی در بین شما شود و هیچ اختلافی را بی اهمیت و کوچک ندانید .

 دوران طلایی نامزدی بهترین زمان برای شناخت زن و مردی است که می خواهند باهم زیر یک سقف بروند .

باید با دقت به رفتارهای نامزدتان نگاه کنید و رفتارهای او را زیر نظر بگیرید تا بتوانید حقایقی را درباره اخلاق و شخصیت او به دست آورید. نباید از کنار رفتارهای به ظاهر بی اهمیت نامزدتان بگذرید و روی رفتارهای او باید تمرکز کنید تا بتوانید شناخت دقیقی را به دست آورید. در این جا چند نکته طلایی را بیان می کنیم که از آنها برای رفتار بهتر با نامزدتان استفاده کنید …

 

وقت شناسی مورد مهمی در دوران نامزدی می باشد . باید بدانید در زمان هایی که نامزدتان حال خوبی ندارد و یا تازه از اداره خسته برگشته است ، نباید از او سوالاتی بپرسید که باعث شود عجولانه و بی دقت پاسخ دهد .

 

این شرایط یک پاسخ هول هولی می تواند یک سو تفاهم بزرگ ایجاد کند و باعث دعوا بین شما و نامزدتان شود. اگر از دست نامزدتان ناراحت هستید یا به یکی از رفتارهایش شک کرده اید باید در موقع مناسب از او سوال بپرسیدو به هیچ وجه در پشت ترافیک یا زمانی که نامزدتان تمرکز لازم را ندارد سوالی نپرسید تا پاسخ سنجیده و خوبی به حرف های شما داده شود.

 

 

 

اگر از نامزدتان ناراحت هستید به هیچ وجه با او قهر نکنید و سعی نکنید با قهر و کم محلی توجه اش را جلب کنید. باید با نامزدتان برای سو تفاهمات رودر رو حرف بزنید و دلیل ناراحتی تان را مطرح کنید و منتظر شوید و پاسخ های  او را بشنوید.

 

 

نگذارید یک سو تفاهم ساده مقدمه ای برای یک اختلاف جدی در بین شما شود و هیچ اختلافی را بی  اهمیت و کوچک ندانید .

اگر منطقی خواسته تان را به  او گفته اید و او قول هایی داده است اما باز هم با رفتارش باعث ناراحتی شما شده است به جای قهر کردن کمی از او فاصله بگیرید .به او بگویید به دلیل این رفتار و به این دلیل چند روز کمتر به تو پیامک می زنم. اما به هیچ وجه ارتباطتان را قطع نکنید و لجبازی نکنید تا یک اختلاف ساده به یک اختلاف جدی در زندگی شما تبدیل شود.

 

 

بهترین زمان برای محک زدن رفتار نامزدتان  در مهمانی می باشد. این که مرد زندگی شما در مهمانی ها چقدر به شما و نیازهایتان توجه می کند؟ با چه کسانی گرم می گیرد و بیش  از حد صمیمی می شود؟ چقدر آداب معاشرت را اجرا می کند و در کنار او به شما خوش می گذرد؟

 

 

اگر در مهمانی نامزدتان با رفتارها و حرف هایش باعث ناراحتی تان شد، در یک زمان مناسب که هر دوی شما در آرامش بودید با او صحبت کنید. شاید او از این موضوع و ناراحتی شما بی اطلاع باشد و ناراحتی شما فقط یک سوتفاهم باشد. حرف زدن برای زندگی شما معجزه می کند و مشکلاتتان را حل می کند تا به تنش های جدی تبدیل نشود.

 

 

هیچ وقت تصور نکنید که می توانید نامزدتان را تغییردهید. او در گذر زمان تغییر می کند اما این انگیزه در شما نباشد که به این دلیل با او ازدواج می کنید که می توانید او را تغییر دهید. یک بار دلایلی که باعث شده است به او جواب بله دهید را بررسی کنید و ببینید به دنبال چه چیزی در او هستید؟

 

اگر نامزدتان رابطه خوبی با خانواده اش ندارد و از مادرش بدگویی می کند، مراقب باشید. شاید او از شما نقش مادری دلسوز می خواهد و برای پرکردن خلاهای عاطفی ای که از جانب مادرش داشته از شما انتظار دارد . خیلی از خانم ها دوست دارند برای شوهرشان در نقش مادر ظاهر شوند و مردان هم دوست دارند نقش کودک را بازی کنند اما این روابط آینده ی خوبی ندارد.

 

 

اگر می خواهید بدانید که نامزدتان در طی زندگی صدایش را روی شما بلند می کند یا نه؟ باید او را امتحان کنید و به شیوه رانندگی او دقت کنید تا به شخصیت واقعی او پی ببرید. نگاه  کنید که آیا نامزدتان چراغ قرمز را رد می کند یا وقتی کسی به طورناگهانی جلویش می آید چه واکنشی نشان می دهد؟ آیا فحش می دهد و در اتوبان لایی می کشد؟ اگر نامزدتان در این مواقع رفتار خوبی نشان نمی دهد پس انتظار نداشته باشید در زندگی مشترک فردی باشد که به آداب زندگی پایبند باشد و حرمت ها را نشکند.

 

 

قبل از این که نامزد کنید ببیند آیا همان کسی است که دوست دارید. اگر او در زمان نامزدی جملات عاشقانه نمی گوید انتظار نداشته باشید که بعد از ازدواج هم همسری عاشق باشد.

البته در مورد مردها زیاد حساس نباشید چون خیلی از مردها احساساتشان را به سختی نشان می دهند اما اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد قبل از ازدواج به آن دقت کنید تا بعد از ازدواج احساساتتان سرکوب نشود و پشیمان نشوید. انسان های سبک های متنوعی برای نشان دادن احساساتشان دارند و بعضی افراد مغرور و درون گرا هستند و احساساتشان را به سادگی بروز نمی دهند . اگر دوست دارید همسری داشته باشید که جملات عاشقانه بگوید بیشتر دقت کنید که نامزدتان شخصی درونگراست یا احساساتش را به آسانی بروز می دهد . (بیستون)

ساجده

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علامه مصباح یزدی: ریشه این جمله که "دلواپسان، بروید به جهنم" دنیادوستی است

س جولای 21 , 2015
به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان و رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) در بیستمین همایش طرح ولایت اظهار داشت: طرح های اینچنین مانند طرح ولایت مورد نیاز جامعه است و حضور ما برای ادای وظیفه هر چند کوچک است. وی افزود: اصول دین و فروع دین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...