“دودکش ۲”، سریال نوروز ۹۵ شبکه یک

اشتراک گذاری :

نودیها :  این مجموعه که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و پیش از این در مطبوعات آن را «دودکش ۲» نامیده اند، روز گذشته ۲۵ دی ماه با حضور بهنام تشکر و نگار عابدی در تهران در لوکیشن خانه نصرت کلید خورد.

سریال تلویزیونی جدید محمدحسین لطیفی که قرار است نوروز ۹۵ از شبکه اول سیما پخش شود، به تهیه کنندگی سید محمود رضوی ساخته می شود. مجموعه تلویزیونی تنهایی لیلا کار قبلی این کارگردان نیز تابستان امسال از شبکه سه پخش شد.

در این سریال هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی بازی می کنند. البته بازیگران جدید این مجموعه نوروزی که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

در این سریال جدید، شخصیت های مجموعه «دودکش» که ماه رمضان سال ۹۲ از شبکه اول سیما پخش شد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد، حضور دارند اما فضا و قصه ای تازه ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق ، سعی می کند با اجاره ی یک قالیشویی دیگر ، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرشهای نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.

از کوروش نریمانی نویسنده این مجموعه تا کنون نمایشهای متعددی به نویسندگی و کارگردانی او همچون «شبهای آوینیون»، «والس مرده شوران»، «دن کامیلو»، «هیپوفیز»و… به روی صحنه رفته است و همچنین پیش از این نویسندگی مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» را برعهده داشته است.

منبع :‌فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سلنیوم چیست؟

د ژانویه 18 , 2016
دکتر انوشه متخصص تغذیه  گفت: سلنیوم یک عنصر ملی معدنی است  که در بدن خواص بسیار زیادی دارد از عمده‌ترین خواص آن می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن اشاره کرد که با اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد که منجر به تولید سلول‌های سرطانی می‌شوند مقابله می‌کند. وی گفت: سلنیوم همچنین با تاثیر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...