دمنوش هایی گیاهی برای حساسیت بهاری

اشتراک گذاری :

طب سنتی

دمنوش هایی گیاهی برای حساسیت بهاری – متن در ادامه.

حمید افراسیابی گفت: در فصل بهار یکی از شایع‌ترین عارضه ها، بروز کهیر، آلرژی و خارش پوست است و بر اساس دیدگاه طب سنتی مصرف برخی دمنوش‌های گیاهی در کاهش عوارض آن موثر هستند.

وی ادامه داد: مصرف چای نعناع به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی، خارش و خشکی پوست‌ را برطرف می کند.

افراسیابی گفت: همچنین ریحان به دلیل خواص ضد باکتریایی نیز برای رفع جوش و لک‌های پوستی موثر است و گیاه رزماری نیز با خاصیت تقویت‌کنندگی و ضدعفونی‌کنندگی، جریان خون را در مویرگ‌ها بهبود می‌بخشد که برای تازگی پوست مناسب است.

این متخصص طب سنتی مصرف گیاه آویشن را برای مقابله با اگزما و حساسیت موثر دانست و گفت: همچنین مصرف گیاه بابونه نیز با خاصیت ضدقارچی، برای مقابله با التهاب و آرام کردن پوست توصیه می شود.

وی آرامش اعصاب و غلبه کردن بر استرس را از دیگر راه‌های رفع خارش های پوستی عنوان کرد و گفت: استرس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و در مقابل، پوست در این فصل برای بروز کهیر و خارش پذیرا می شود.
افراسیابی همچنین یکی از بهترین شیوه های تسکین خارش و کهیر بهاری را حمام کردن معرفی کرد.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقد قهرمان بزرگ شماره ۶ big hero

چ مارس 18 , 2015
به نام خدا انیمیشن خوش ساخت ، خلوت ، خوشمزه و البته استخر آب. ۶ قهرمان بزرگ. در این نقد نام انیمیشن را هیرو می آورم. انیمیشن های امروزی کمی شلوغ شده اند. صحنه ها پر از جزئیات ریز و شلوغ است و این بیننده را خسته می کند. اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...