دمنوش خانگی سحر انگیز برای درمان سرفه مزمن در سالمندان

اشتراک گذاری :
نودیها:اکثر افرادی که سالها به استعمال سیگار پرداخته اند و همینطور عده زیادی از سالمندان به دلیل ورود مواد آلوده و گرد و خاک به درون ریه خود با مشکل سرفه و خلط ریه مواجه هستند.
نوعی دمنوش خانگی ساده و ارزان اما با اثر بخشی بالا وجود دارد که می تواند سرفه مزمن را درافراد تا حد زیادی تسکین دهد ، این نوشیدنی همچنین در مواقع ابتلا به سرما خوردگی یا آنفولانزای فصلی و بروز سرفه های عفونی نیز اثر بخش است.
برای درست کردن این نوشیدنی تنها به یک پیاز تازه و مقداری عسل طبیعی نیاز دارید.
در گام اول پیاز را پوست کنده به قطعات ریز تقسیم می کنید ، سپس پیاز را به همراه مقداری عسل در یک کاسه ریخته مخلوط می کنید ، مقدار عسل باید به اندازه ای باشد که پیاز در آن غوطه ورباشد.
مخلوط را داخل یک کیسه پلاستیکی درب دار ریخته به مدت یک شب در دمای محیط می گزارید تا مواد شیمیایی درمانی در آن فعال شود.
پس از آن توسط یک صافی مخلوط را یک دست کرده می توان هر دو ساعت یک بار به عنوان یک داروی مکمل درمانی آن را مصرف کرد، این میزان دوز برای یک روز کافی است.
از جمله مزایای این ترکیب عدم وجود مواد دارای  عوارض جانبی در نمونه های دارویی شیمیایی مشابه است که بر قلب اثر منفی می گزارند و یا باعث خواب آلودگی و افت راندمان کاری می شوند و در برخی افراد مبتلا به آلرژی باعث حمله بیماری می شودند.
با مصرف این ترکیب به صورت مداوم هر دو ساعت به تدریج میزان سرفه، خس خس ریه و نیز خلط جمع شده در پشت گلو کاهش یافته فرد آرامش پیدا می کند و بهبودی در او زودتر حاصل می شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با این ترفندها بدون رمز عبور قفل گوشی اندروید خود را باز کنید

ش آگوست 27 , 2016
نودیها:بسیاری از ما برای امنیت دستگاه تلفن همراه خود از روش های متفاوتی برای ایجاد رمز عبور استفاده می کنیم. بهره گیری از رمز های عددی، استفاده از الگو، استفاده از کدهای ضربه ای لمسی و … از روش های رایج برای دارندگان گوشی های هوشمند است اما گاهی پیش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...