دل نوشته همسر شهاب حسینی برای همسر شهید بابایی

اشتراک گذاری :

سایت نودیها پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در سوگ درگذشت زنده یاد ملیحه حکمت همسر شهید بابایی  دل نوشته‌ای منتشر کرد.

در این متن آمده است: در فرهنگ ما، آسمان مفهومی اعلا دارد. آنان که بر فراز معنای آسمان، معنای متعالی یافتند از هر آن چه زمینی و پست بود گسستند.

در مدتی که به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشکار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدیم، پی به اهمیت فوق العاده زنی بردم که به عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انکار در حرکت متعالی عباس بابایی داشت.

خبر عروج ملکوتی خانم ملیحه حکمت به آسمان و عزیمتش نزد پروردگار، یادآور آن خاطرات فراموش ناشدنی از این اسوه مقاومت و صبر بود.

غفران، آرزویی است که در میان حزن و اندوه حاصل از این خبر، آراممان می کند.

روانش شاد و یادش گرامی باد

پریچهر قنبری

 

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت الله جنتی رئیس خبرگان/شکست سنگین پروژه مهندسی انگلیسی انتخابات مجلس خبرگان

س مه 24 , 2016
سایت نودیها : آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان شد. آیت‌الله احمد جنتی با کسب ۵۱ رأی رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان شد. برپایه این خبر آیت‌الله شاهرودی با ۱۳ رأی و آیت‌الله امینی با ۲۱ رأی از رسیدن به جایگاه ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان باز ماندند. پیام رهبر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...