دلنوشته یک مداح برای ابراهیم حاتمی‌کیا + عکس

اشتراک گذاری :

نودیها:سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) با انتشار عکسی از ابراهیم حاتمی‌کیا از دوران دفاع مقدس و در واکنش به صحبت‌های او در اختتامیه فیلم فجر در اینستاگرام نوشت: سلام آقا ابراهیم، ما به وجود هنرمندی مثل شما که استیج جشنواره را هم به چشم خاکریز نگاه می‌کند و بی‌مهابا و با سینه‌ای ستبر وابستگی‌اش را به آرمان شهدا فریاد می‌زند افتخار می‌کنیم.

 

سلامٌ علی ابراهیم
سلام آقا ابراهیم
سلام «بلبل عشق» سید مرتضی آوینی که از تو خواست «جز برای شقایق‌ها» مخوانی و از آن زمان تاکنون «هویت»ت شده است «دیدبان»ی از آرمان پرستوهای «مهاجر» و می‌خواهی با «آژانس شیشه‌ای» «از کرخه تا راین» بروی و «به وقت شام»ت را در دنیا فریاد کنی سلام به تو که عمری است با «بوی پیراهن یوسف» در انتظار «وصل نیکان» مانده‌ای.
ما به وجود هنرمندی مثل تو که استیج جشنواره را هم به چشم خاکریز نگاه می‌کند و بی‌مهابا و با سینه‌ای ستبر وابستگی‌اش به آرمان شهدا را فریاد می‌کند افتخار می‌کنیم.
تو که بهترین جایزه‌ات را هدیه حاج قاسم می‌دانی به سیمرغ‌ها و سیصد مرغ‌ها وابسته نیستی، به شهدا وابسته‌ای، به مدافعان حرم که این روزها همه دغدغه‌ات شده‌اند.
ان‌شاءالله با رویی سپید به همرزمانت ملحق شوی

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 129

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی فارسی ترکی محمد حسین حدادیان فاطمیه ۹۶

س فوریه 13 , 2018
دانلود آپارات برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 129

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...