دلار ۶۴۰۰ تومان شد، سکه ۲ میلیون تومان و روحانی هم چنان در حال پیدا کردن مقصر فیلترینگ تلگرام!

اشتراک گذاری :
نودیها:مواضع متناقض روحانی در باب تلگرام و در بوق و کرنا کردن آن توسط رسانه‌های زنجیره‌ای فرصت طلایی برای دولت به شمار می‌رود که اصلی‌ترین مشکلات مردم را به فراموشی بسپارد! رئیس شورای عالی امنیت ملی در مواضع بیرونی‌اش مخالفت با فیلتر تلگرام را جار می‌زند و روزنامه‌های زنجیره‌ای هم بی‌وقفه و بی‌کم و کاست آن را پوشش می‌دهند تا کم‌تر کسی باور کند که دلار مرز ۶۴۰۰ تومان را هم گذرانده و بهای یک سکه بهار آزادی دومیلیون و صد هزار تومان شده است!
 هربار که  مشکلات اقتصادی بروز می‌کند و معیشت مردم در تنگنا قرار می‌گیرد قوه مجریه به عنوان مسئول‌ترین نهاد قانونی کشور،  بجای پاسخ‌گویی به مردم پای مسائل کم‌اهمیت‌تر را به میان می‌کشد تا با سرگرم کردن افکار عمومی، غربت مردم در مواجهه با گرفتاری‌ها را دوچندان کند.
در این ایام اهمیتی ندارد که قیمت دلار روزانه قله‌های ترقی طی می‌کند و به ۶۴۰۰ تومان رسیده است! فقط به روحانی باید تبریک گفت! چرا که توانسته پیاده‌روها را از دوطرفه شدن و دیوارکشی نجات دهد!
همچنین دو میلیون و صدهزارتومان شدن سکه بهار آزادی هم مهم نیست چرا که رئیس جمهور یحتمل دارد متن جدیدترین سخنرانی‌های خود پیرامون حجاب اجباری، اسلام رحمانی و به بهشت بردن مردم را آماده می‌کند!
علاوه بر این نیز نباید پیرامون رکود، تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران نقدی به حسن روحانی وارد کرد چرا که رئیس جمهور ساعت‌های بسیاری است که از فیلترشدن تلگرام غصه‌دار است و خواب خوراک را برخود حرام کرده!
هرچند که این رویه تکراری سال‌ها تکرار می‌شود و مردم مستضعف اصلی‌ترین قشر جامعه‌اند که از این مسئله متضرر می‌شوند ولی باید این حوادث را به مثابه تاریخی عبرت‌آموز دانست که به شناخت هرچه بیشتر غرب‌گرایان وطنی خواهد انجامید که نهایتاً تجدید نظر در انتخاب‌های مردم را به دنبال خواهد داشت.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه به کمک طب‌سنتی با شوره سر مقابله کنیم؟

ی مه 6 , 2018
نودیها:جواد رمضانی یک متخصص طب‌سنتی درباره شوره سر بیان کرد: شوره سر به شکل پوسته‌های نازک، ظریف و به مقدار اندک و یا به شکل پوسته‌های ضخیم و به مقدار زیاد در سطح سر ایجاد می‌شود. وی با اشاره به اینکه شوره سر از دیدگاه طب‌سنتی ایران به دو علت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...